Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: شخصا از آمدن نیمار استقبال می‌کنم

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن هم موافق اضافه شدن نیمار به بارسلونا است و بابت جایگاهش با حضور دوباره نیمار نگرانی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "موندودپورتیوو"، بر خلاف آنچه گفته می‌شد، آنتوان گریزمن هیچ مشکلی با پیوستن نیمار به بارسلونا ندارد و او از این اتفاق استقبال هم می‌کند. بر اساس این گزارش، جذب گریزمن پایانی برای تقویت خط تهاجمی بارسلونا نیست بلکه مدیران ورزشی باشگاه از جمله اریک ابیدال و رامون پلانس، در صدد برنامه ریزی برای فصل بعد و به خدمت گرفتن نیمار هستند. در نگاه اول حضور 5 مهاجم تراز نخست (مسی، گریزمان، سوارز، نیمار و دمبله) در خط حمله کمی اغراق آمیز به نظر می رسد ولی در بارسا بر این عقیده اند که این تجمع در خط حمله مشکل ساز نخواهد بود.

Церемония награжденияя конкурса Золотой мяч ФИФА 2015 года в Цюрихе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار، رونالدو و لوکاکو با ارزشترین بازیکنان تاریخ فوتبال

ستاره فرانسوی پس از دو سال کش‌و‌قوس و حواشی بسیار سرانجام تابستان امسال به بارسلونا پیوست. او قرار بود تابستان 2018 راهی بارسا شود ولی در نهایت ترجیح داد قراردادش با اتلتیکو را تمدید کند. اتفاقی که باعث تنش بین ستاره های بارسا با وی شد و حتی در بازی برگشت بارسا و اتلتیکو در فصل 19-2018، او در نوکمپ با سوت های اعتراضی هواداران بارسلونا نیز روبر شد. گریزمن تابستان امسال با قراردادی 126 میلیون یورویی به بارسا پیوست تا به حرف و حدیث ها پایان دهد. ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل عملکردی متوسط داشته است و چشم به روزهای آینده دارد.

از سوی هم، چند روز پیش بود که رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند؛ نیمار در پایان فصل جاری، پاری‌سن‌جرمنرا به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد و قصد دارد پروژه نیمه‌تمامش را تکمیل کند. پیش از این گفته شده بود که باشگاه بارسلونا خود را آماده مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری برسر نیمار با پیشنهادی 180 میلیون یورویی می‌کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала