Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و راز موفقیت ضربات آزاد او

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار ستاره برزیلی
نیمار ستاره برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی این روزها در رسانه‌ها بیشتر ظاهر شده و در موارد مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن که سال گذشته را سال خوبی برای خودش نمی‌داند، در صحبت با گلوبوسپورته، در پیوند به مسائل مختلفی گفتگو کرده است. نیمار در بخشی از این گفتگو بیان داشت:«راز موفقیت من در زدن ضربات پنالتی این است که از دروازه بانان حریف نمی ترسم. هیچ مهاجمی نباید این نکته را فراموش کند. من مقابل دروازه بانان بزرگ زیادی قرار گرفته ام؛ دروازه بانانی بزرگ».

Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سال 2019، بدترین سال برای نیمار

بخش دیگری از گفتگوی او در مورد علاقه‌اش به بازی کردن کنار زین الدین زیدان و رونالدو است. ستاره پی‌اس‌جی در این خصوص اظهار داشت:«بازیکنان بزرگ زیادی بوده اند که من همیشه دوست داشتم که می توانستم در کنارشان فوتبال بازی کنم. روماریو یکی از آنهاست؛ رونالدوی برزیلی که من در بازی خداحافظی او در کنارش بازی کردم. دیگر بازیکنانی که دوست داشتم هم تیمی شان باشم، زیدان و زلاتان ایبراهیموویچ هستند».

بخش پایانی صحبت‌های در مورد بهترین بازیکنانی بود که او در برابر شان بازی کرده است. نیمار از سرخیو راموس به عنوان قدرتمندترین مدافعی که درمقابلش قرار گرفته نام برد و گفت:«من احترام زیادی برای راموس قائلم؛ به خاطر تمام کارهایی که دردنیای فوتبال انجام داده است».

او درعین حال سه بازیکن دیگری که در کنارشان بازی کرده را حیرت آور نامید:« پیکه، تیاگو سیلوا و مارکینیوش».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала