Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر به وودوارد: فن‌ دبیک را می‌خواهم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دبیک
فن دبیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستر یونایتد به دنبال تقویت خط میانی خود می‌باشد و دونی فن دبیک جدیدترین گزینه برای این پست می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان‌ به نقل از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد ادعا کرد؛ این باشگاه انگلیسی قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نسبت به جذب دونی فن‌دبیک از آژاکس اقدام کند. بر اساس این گزارش، اوله‌گونار سولسشایر که نسبت به خدمت گرفتن این هافبک هالندی علاقه‌مند است از اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد خواسته تا در ماه جاری میلادی (جنوری) نسبت به تقویت ترکیب تیم تحت‌هدایتش اقدام کند.

منچستریونایتد که اخیراً رقابت برای جذب ارلینگ هالند، پدیده نارویایی سالزبورگ اتریش را به خاطر خواسته مینو رایولا، مدیر برنامه‌های وی که 15 میلیون یورو به عنوان کمیشن این انتقال می‌خواست به بورسیا دورتموند واگذار کرد، حالا علاقه‌مند به خرید فن‌دبیک شده است و سولسشایر از وودوارد خواسته شرایط حضور این بازیکن در منچستریونایتد هر چه سریع‌تر فراهم شود.  

فن‌دبیک 22 ساله که به همراه بازیکنانی همچون ماتیس دلیخت و فرنکی دیونگ که به ترتیب در این تابستان راهی تیم‌های یوونتوس و بارسلونا شدند، فصل گذشته نقش کلیدی در رساندن آژاکس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت. این هافبک هلندی که مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرارداد دارد، توسط باشگاه آژاکس 50 میلیون پوند قیمت‌گذاری شده است.

اولویت باشگاه منچستریونایتد به خدکت گرفتن یک هافبک نفوذی در کنار یک هافبک راست است و در این راستا استعدادیاب‌های این باشگاه، دونی فن‌‌دبیک را گزینه مناسبی برای بالا بردن سطح کیفی تیم منچستریونایتد می‌دانند. سولسشایر همچنین حکیم زیاش، هافبک مراکشی و 26 ساله آژاکس را تحسین کرده و بدش نمی‌آید او را هم به خدمت بگیرد.

دونی فن‌دبیک این فصل در 26 بازی از رقابت‌های مختلف ضمن به ثمر رساندن 8 گل، 8 پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала