Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار باید به بارسا برگردد، مسی دلیل جدایی وی بود

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای اِمِری سرمربی اسپانیایی اسبق پی‌اس‌جی اقدام به صحبت‌ در مورد نیمار و دلیل جداشدن از بارسا و آمدن به پاریس کرده است.

به گزارش اسپوتنیک،  اونای امری مربی سابق تیم‌های فوتبال سویا، پاری سن ژرمن و آرسنال که سه سال پیاپی با سویا قهرمان لیگ اروپا شده، معتقد است که نیمار برای پیشرفت باید دوباره به لالیگا برگردد.

امری در مصاحبه با رادیو «کادنا سر» اسپانیا، گفت: اخبار زیادی می شنوم که نیمار می خواهد به بارسلونا برگردد. من برای راضی کردن او برای آمدن به پاری سن ژرمن شرکت کردم اما الان معتقدم که او باید برای پیشرفت به اسپانیا برگردد.

وی افزود: نیمار به پاری سن ژرمن آمد چون مسی در بارسلونا بود و او می خواست زیر سایه او نباشد. به نظرم بهترین تیم حاضر در اسپانیا بارسلونا است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. او باید برای بهترین بازیکن دنیا شدن تمرکز کند. او الان 27 سال سن دارد و بهترین موقعه برای کسب این جایزه است. 

نیمار در سال 2016 با مبلغ 220 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن آمده بود اما به دلیل مصدومیت‌های پیاپی موفق به درخشش آنچنانی در پاریس نشده است. 

نیمار نیز تلاش زیادی برای بازگشت به لالیگا داشت. او مدت ها با رئال در حال مذاکره بود ولی با پشیمانی سران رئال ترجیح داد با بارسا وارد مذاکراتی جدی شود اما در نهایت درخواست پی اس جی به قدری بالا بود که مذاکرات به نتیجه ای نرسید.

برای تابستان پیش رو نیز پی اس جی نیاز مالی برای فروش نیمار ندارد ولی ستاره برازیلی می تواند با استفاده از یک قانون فیفا و با پرداخت 180 میلیون یورو غرامت، قراردادش را فسخ کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала