Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد قبل از انتقال به لستر، می‌توانست مدیسون را جذب کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، منچستر یونایتد این فرصت را در سال 2016 داشته که جیمز مدیسون، ستاره ملی‌پوش انگلیسی لسترسیتی را که برای کاونتری بازی می کرد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیسون پس از یک سری نمایش عالی برای لسترسیتی در فصل گذشته وجاری، به یکی از بهترین هافبک‌های جوان لیگ برتر بدل شده و در هفته های اخیر با انتقال به اولدترافورد ارتباط داشته است.

در سال 2016 در حالی که کاونتری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد مجبور شد مدیسون را به نوریچ بفروشد و طبق گفته کارشناس نقل و انتقالات، یان مک گری آنها ابتدا با یونایتد تماس گرفتند تا ببیند که آیا علاقه مند به این بازیکن هستند اما پاسخی ندادند.

مک گری در مورد پنجره نقل و انتقالات با Reach Plc صحبت کرد و گفت: "من دو دقیقه می روم و آرسن ونگر را به اینجا می روم وقتی مدیسون در جریان ترک کاونتری سیتی بود بحران مالی باشگاه وجود داشت و به این معنی بود که آنها مجبور بودند بهترین بازیکنان خود را بفروشند و مدیسون حتی در آن زمان یکی از بهترین بازیکنان محسوب می شد.

وی گفت: "من با فردی که در منچستریونایتد در بخش استخدام آنها حضور داشتم تماس گرفتم و گفتم که شما می خواهید این بازیکن را به خدمت بگیرید، این پسر در آینده یک بازیکن بزرگ خواهد بود و او در حدود 5 میلیون پوند در دسترس است و او همچنین یک طرفدار منچستر یونایتد است.

"آنها توجه نکردند. منچستر یونایتد می توانست چهار سال پیش مدیسون را داشته باشد. و به این باور بودند که هیچ ضمانتی وجود ندارد كه او بتواند عملکردی را كه در نوریچ و سپس لستر انجام داده را داشته باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала