Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه آقای معمولی به آقای خاص

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی فوتبال لیورپول مدعی است به شکست‌ناپذیری تیمش فکر نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تاتنهام در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر از دشواری جدال با تیم‌های ژوزه مورینیو گفت. سرمربی لیورپول در این مورد اظهار داشت:«یک ثانیه هم به شکست‌ناپذیری فکر نمی‌کنم. تمرکز مهمترین چیز است. اکنون بزرگ‌ترین مسئله پیش روی ما، تاتنهام نام دارد؛ اینکه چطور بازی می‌کنند و چه تفکراتی دارند. این تنها نگرانی من است».

یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برابری کلوپ با گواردیولا+عکس

سرمربی سرخ‌پوشان لندن در این مورد ژوزه مورینیو اظهار داشت:«مورینیو یک مربی در کلاس جهانی با ذهنیتی خاص است. او همیشه می‌خواهد برنده شود. برای‌اش احترام زیادی قائلم. تیم‌های او سعی می‌کنند از هر موقعیتی بهره ببرند».

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌هایش افزود:«انتظار دارم تاتنهام با سازماندهی کامل با تأکید بر اجرای وظایف دفاعی و ضدحمله برابر ما قرار گیرد. این تیم واقعاً از نظر فنی خوب است. اریکسن، آلی، لوسلسو، هافبک‌های این تیم، خلاقیت و سرعت بالایی دارند. لوکاس مورا و سون هم همین خصوصیات را دارند. اوریه و سسنیون نیز در کناره‌ها مؤثر هستند. صد درصد نمی‌توانیم مطمئن باشیم آنها چگونه بازی خواهند کرد، اما می‌توانیم نشانه‌هایی  از منچستریونایتد مورینیو را در تاتنهام فعلی مشاهده کنیم. ما می‌خواهیم غیرقابل پیش‌بینی ظاهر شویم».

کلوپ و مورینیو دو تا از بهترین سرمربی های دنیای فوتبال در هزاره جدید به شمار می آیند و یکی از نکات مشترک و جالب آنها این است که هیچ کدام در مستطیل سبز بازیکن چندان مطرحی نبودند. مورینیو در دهه 1980 در تیم هایی چون ریو آوه و میزان بازی‌های معدودی انجام داد، اما کلوپ بیش از 300 بازی برای ماینتس در یک دوره 11 ساله در بوندسلیگای دو به میدان رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала