Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز یوونتوسی‌ها به دیبالا برای تمدید قرارداد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد را به دیبالا 26 ساله می‌دهد که در آن دستمزد وی به 10 میلیون یورو در سال خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کالچو مرکاتو، پائولا دیبالا مهاجم آرجنتینی یوونتوس به زودی قرارداد جدیدی با این تیم منعقد می‌کند این مهاجم آرجنتینی که به تازگی ارزش‌های خودش را در ترکیب یوونتوس به اثبات رسانده، به زودی قرارداد جدیدی با با باشگاه یوونتوس منعقد می‌کند. در حالی که پائولو دیبالا در تابستان در آستانه پیوستن به تاتنهام و منچستریونایتد بود اما حالا منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس اعلام کردند که او در این تیم باقی خواهد ماند و به زودی یک قرارداد بلند مدت را با بانوی‌پیر امضا می‌کند.

دیبالا - ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نظر یووه در خصوص دیبالا تغیر کرد ؛ اینجا بمان !

منچستریونایتد تلاش بسیاری کرد در تابستان جابجایی او و لوکاکو را انجام دهد اما موفق به انجام این کار نشد. از طرف دیگر تاتنهام هم نتوانست در مهلت قانونی دیبالا را جذب کند. دیبالا در 23 بازی که در فصل جاری برای یووه به میدان رفته، آمار 9 گل و 6 پاس گل را برای خود ثبت کرده و به نوعی نه تنها از زیر سایه کریستیانو رونالدو خارج شده بلکه به خوبی برای این تیم نقش‌آفرینی می‌کند. قرارداد کنونی دیبالا تا پایان ماه جون 2020 اعتبار دارد و اگر توافق برای امضای قرارداد جدید حاصل شود، این بازیکن تا پایان ماه جون 2024 در جمع تورینی‌ها باقی خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала