Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با هدف زمستانی بارسلونا آشنا شوید

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر دایوت اوپامکانو
دایوت اوپامکانو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تلاش ترمیم خط دفاعی است و دایوت اوپامکانو نخستین گزینه خریدشان محسوب می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسپورت"، در نقل‌وانتقالات زمستانی باشگاه بارسلونا احتمالاً یک خرید در خط دفاعی خواهد داشت. پیشنهاد آبی‌اناری‌ها برای دایوت اوپامکانو مدافع 21 ساله لایپزیش آماده ارسال است. مبلغ احتمالی اوپامکانو هم 53 میلیون پوند عنوان شده است.  البته این مدافع لایپزیگ از آرسنال هم پیشنهاد دارد و بارسلونا تنها مشتری او نیست.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
‌رقابت غول‌های اروپا بر سر جذب ستاره گران‌قیمت بارسلونا

در همین حال، باشگاه لایپزیگ به آرسنال گفته است که قیمت درخواست دایوت اوپامکانو را از 70 میلیون پوند پایین نمی آورند. توپچی‌های لندن پس از مصدومیت زانو کالوم چمبرز کە به مدت نه ماه ازمیادین دور خود نگه داشتە میشود بدنبال مدافع جدیدی در جنوری میگردد. میکل آرتتا قبل از مصدومیت چمبرز دوست داشت دفاع خود را تقویت کند و قبلاً  21 ساله لایپزیگ را به عنوان گزینه ای معرفی کرده بود. آرسنال تابستان گذشته با پیشنهاد 55 میلیون پوندی برای جذب این بازیکن شکست خورد، زیرا لایپزیگ تقاضای 70 میلیون پوند از آرسنال داشت.

از سوی هم، آرسنال امیدوار است لایپزیگ مواضع خود را نسبت به پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی نرم کند زیرا قرارداد اوهامکانو با طرف آلمانی در تابستان سال 2021 به پایان می رسد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала