Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان به‌دنبال همکاری با سرمربی سابق یوونتوس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آ.ث میلان ایتالیا به دنبال همکاری با آلگری برای دوره‌ای طولانی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از گاتزتادلو اسپورت، سران باشگاه آ.ث میلان ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای آینده این باشگاه هستند. آنان بر این باورند که ماسیمیلانو الگری که در حال حاضر بیکار است، می‌تواند برای مدتی طولانی منشا خدمات و تحولات بیشماری نزد روسونری باشد.  آلگری که تا پایان فصل گذشته با یوونتوس همکاری کرد، در چند ماه گذشته مورد توجه برخی‌ تیم‌های بزرگ قرار داشته و هم اکنون بدون تیم است. میلان که توسط پیولی اداره می‌شود،‌ اینک با 25 امتیاز در رده هشتم جدول سری آ قرار دارد.

آلگری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آلگری در کمین اخراج سولسشر از یونایتد

اخیر شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی مطرح شد که نشان می‌داد منچستریونایتد به مکس آلگری چشم دوخته و امیدوار است بتواند در فصل آینده او را به عنوان سرمربی خود منصوب کند. ولی حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید انتقال آلگری به اولدترافورد قطعی نیست بلکه او به احتمال زیاد راهی میلان خواهد شد چرا که آث میلان آلگری را به عنوان گزینه اول خود برای تغییر وضعیت باشگاه در نظر گرفته است. آلگری تابستان گذشته بعد از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی سری آ با یوونتوس از این تیم خارج شد و تا امروز بدون تیم بوده است.

بر اساس گزارش گاتزتا، آث میلان از تردیدهای منچستریونایتد نسبت به همکاری با آلگری آگاه است، تردیدهایی که ناشی از وفاداری بخشی از مدیریت این تیم به اوله گنار سولسشر است. به این ترتیب میلان قصد دارد با استفاده از این نقطه ضعف، در مسابقه برای جذب آلگری از یونایتد پیشی گرفته و او را راهی میلان کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала