Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین نشست خبری ستین؛ دیروز در کنار گاوهایم بودم و امروز سرمربی بارسا هستم+عکس

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین رسماً به عنوان سرمربی بارسا معرفی شد و برای نخستین بار در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز ارنستو والورده از هدایت بارسا اخراج شد و کیکه ستین 61 ساله به عنوان مربی جدید این باشگاه معرفی شد.

ستین پس از نخستین تمرین با تیم به صورت رسمی به عنوان مربی جدید بارسا معرفی شد و در نشست خبری که به همین مناسبت دایر شده بود، حاضر شد.

A post shared by Balón en Juego (@balonenjuego) on

ستین در گفتگو با رسانه ها پس از عقد قراردادش گفت:«دیروز، من با گاوهایم  در زادگاهم قدم می زدم و اکنون در بارسلونا هستم که بهترین بازیکنان جهان را مدیریت می کنم. می خواهم از باشگاه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. حتی در رویاهایم فکر نمی کردم روزی مربی بارسا شوم و از این فرصت بزرگی که به دست آوردم خوشحالم. من از این چالش و این پروژه هیجان زده ام. می خواهم این هیجان را به بازیکنان نیز منتقل کنم که کار بسیار دشوار است. می خواهم در تیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.»
ستین در ادامه در مورد بازیکنان بارسا و مدیریت آنان نیز صحبت کرد و گفت:« مدیریت بازیکنان بزرگ جهان به نظرم دشوار نخواهد بود، زیرا آن ها حرفه ای اند و همه چیز را می دانند. من همیشه گفته ام که تحسین یک چیز است اما واقعیت متفاوت است. همه باید جای خود را داشته باشند و موقعیت خود را درک کنند. همه بابد بدانند که مسی مسی است ، بوسکتس بوسکتس است و هیچ کس جای بازیکن دیگری را نمی تواند بگیرد.»
در ادامه صحبت های ستین، بارتومئو رییس بارسلونا نیز در مورد اخراج والورده و انتخاب ستین صحبت کرد و گفت:« با ستین پیشرفت در تیم می تواند بهبود یابد ما در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و کوپا دل ری شروع می شود و ما احساس می کردیم تغییر لازم است و می شود با آن پیشرفت کنیم. ما بارها با والورده در مورد این صحبت کردیم، بسیار آشکارا با او صحبت کردیم و همیشه روابط خوبی با ارنستو والورده داشتیم اما چیزی تغییر نکرد و تصمیم گرفتیم قطع همکاری کنیم.»
View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona Azerbaijan (@barcaaze) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала