Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به بارسلونا؛ آگوئرو را به نیوکمپ بیاورید

© AP Photo / Nick Pottsسرخیو آگوئرو
سرخیو آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آبی‌اناری‌ها به سران این باشگاه پیشنهاد کرده که سرخیو آگوئرو را جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، پس از اخراج ارنستو والورده از نیمکت بارسلونا و انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید این باشگاه و با توجه به مصدومیت لوییس سوارز، به نظر می‌رسد که یکی از برنامه‌هی فعلی این مربی جدید یافتن بازیکنی است که بتواند جای خالی این ستاره اروگوئه‌ای تیمش را پر کند.

سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکوردهای عجیب سرخیو آگوئرو + عکس

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل آسیب‌دیدگی تا ماه می از میادین دور خواهد بود و کاتالانی‌ها مجبور است گلزنی درجه یک به جای وی در ترکیب داشته باشد. در این زمینه چند رسانه اسپانیایی از جمله موندو دیپورتیو گزارش کردند لیونل مسی به مدیران باشگاهش توصیه کرده به فکر جذب «سرخیو آگوئرو » از منچسترسیتی باشند. این منابع خبری عنوان کردند مسی معتقد است آگوئرو در ردیف سوارز است و می‌تواند با حضورش در اسپانیا، به خوبی جای خالی همتیمی مصدومش را پر کند.

سرخیو آگوئرو تابستان 2011 بود که با جدایی از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست. ستاره آرژانتینی حالا تبدیل به یک اسطوره در این باشگاه شده و نه تنها با 177 گل، بهترین گلزن تاریخ سیتی که بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می شود. او با سیتی 4 قهرمانی لیگ برتر را هم در کارنامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала