Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: فکر کردن به اینکه کسی بالاتر از رونالدو باشد، آزارم می‌دهد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس درباره دلیل غیبت کریسیانو رونالدو در دیدار برابر اودینزه سخن به میان آورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "رای اسپورت"، مائوریتزیو ساری پس از برتری آسان 4 - صفر تیمش مقابل اودینزه در مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد. ساری پس از پایان بازی با حضور در نشست خبری در خصوص غیبت ستاره پرتگالی تیمش در این دیدار اظهار داشت:«رونالدو پس از 2 روز بیماری، امروز صبح وضعیت بهتری داشت اما عصر دوباره تب و لرز کرد. در چنین شب سردی در تورین، پزشکان گفتند  نباید روی رونالدو ریسک شود و او در خانه ماند و استراحت کرد. می‌خواهم به رونالدو کمک کنم ششمین توپ طلایش را ببرد. فکر کردن به این که کسی بالاتر از رونالدو باشد، آزارم می‌دهد».

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوپا ایتالیا؛ صعود پر گل یوونتوس در غیاب رونالدو + خلاصه بازی

سرمربی یوونتوس در پیوند به بازی شب گذشته تیمش برابر اودنیزه گفت:«هماهنگی میان دیبالا و ایگواین روی گل اول یوونتوس واقعا یک زیبایی نادر بود و آن حرکت قطعا ارزش تکت بازی را داشت. بازار نقل و انتقالات و وضعیت امره جان توجه چندانی برایم به همراه ندارم. یک تعویض برایم باقی‌مانده بود و تصمیم گرفتم با فرستادن پیاتسا به زمین، به او پاداشی بدهم. پیاتسا مدت‌ها دور از میادین بود و خواستم به او انگیزه بدهم. برناردسکی می‌تواند در آینده به خوبی در پست هافبک ایفای نقش کند. او خوب بازی کرد و مهارت‌های فیزیکی و استقامت خوبی دارد. برناردسکی فقط 2  هفته است که در پست هافبک تمرین می‌کند اما اشتیاق زیادی دارد».

ساری در پایان صحبت‌هایش درباره اختلاف سری آ با لیگ جزیره گفت:«فضا در انگلیس کاملا متفاوت با اینجاست. در انگلیس ورزشگاه پر از کودکان و اشخاصی است که تنها تیم خود را تشویق می‌کنند. واقعا فضا در آنجا بی نظیر است. متاسفانه ما چه از نظر ساختاری و چه از نظر ذهنی پایین‌تر از آنها هستیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала