Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش خاص ایگواین از ستاره یوونتوس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ایگواین
ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونسالو ایگواین در بازی با اودینزه با همکاری فوق‌العاده با پائولو دیبالا گلی زیبا به ثمر رساند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "رای اسپورت"، یوونتوس با درخشش پائولو دیبالا توانست در یک هشتم نهایی جام حذفی با چهار گل اودینزه را از پیش رو بردارد. ستاره یووه در این دیدار دیبالا بود که در غیاب کریستیانو رونالدو درخشید و دبل کرد.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوپا ایتالیا؛ صعود پر گل یوونتوس در غیاب رونالدو + خلاصه بازی

گونسالو ایگواین در پیوند به رابطه‌اش با دیبالا اظهار داشت:«بازی در کنار این بازیکنان بسیار بااستعداد همیشه لذت‌بخش است. کل تیم امروز عالی بازی کرد و ما باید این روند را در بازی با پارما هم ادامه بدهیم. ما باید با تمام وجود برای یووه تلاش کنیم و امیدواریم که بتوانیم به تیم کمک کنیم پیروز شود».

مهاجم آرجنتینی یوونتوس در پایان صحبت‌هایش درباره احتمال بازگشت پوگبا به این تیم گفت: «همه دوست دارند که بازیکنان بزرگ در تیم آنها بازی کنند. از پوگبا استقبال خواهد شد و در نهایت همه چیز بستگی به خود باشگاه دارد». دیدار یوونتوس با اودینزه با برتری پر گل 4 بر صفر شاگردان ساری و صعود به مرحله بعد همراه شد. برای بیانکونری ایگواین 16، دیبالا 26، 57 و کاستا 61 گلزنی کردند. در این راستا امروز نشریه «گازتا دلو اسپورت» در ارزیابی فنی اش از این دیدار به دیبالا نمره 8 را تا به عنوان بهترین بازیکن دیدار شناخته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала