Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر عجیب در بارسلونا؛ آبی‌اناری‌ها حتا در روز بازی هم تمرین می‌کنند!

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا، آبی‌اناری‌ها با هدایت این مربی در روز بازی برابر گرانادا به تمرینات شان می‌پردازند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندودپورتیوو، با ورود کیکه ستین به بارسلونا تمرینات تحرک خیلی زیاد داشته است، در حالی که دیروز قرار بود تیم استراحت کند اما کیکه ستین تصمیم گرفت تمرینات را از سر بگیرد. بر این اساس، بارسلونا صبح روز یک شنبه  یک جلسه تمرینی خواهد داشت در حالی که قرار است ساعت 11:30 شب همان روز در نیوکمپ میزبان گرانادا است. این مورد در تیم بارسلونا یک موضوع جدید است. ستین می‌خواهد در یک موقعیت خوب و در حالی که بازیکنان کاملا آماده هستند به مصاف گرانادا بروند.

 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
والورده و ستین دیروز جلسه داشتند

بدین ترتیب بازیکنان بارسلونا در روز های پنج شنبه و جمعه ساعت 01:30 صبح و در روز شنبه ساعت 8:30 و همچنین در روز یک شنبه ساعت 1:30 باید در تمرینات حضور داشته باشند. تمرینات روز چهارشنبه مطابق عادت ستین در رئال بتیس بیشتر تاکتیکی خواهد بود. بارسلونا روز یک شنبه بار دیگر در نوکمپ بازی خواهند کرد , اخرین بار بارسلونا الاوز را در نوکمپ با نتیجه 4 بر 1 شکست داده بود. از سوی هم این نشریه اسپانیایی خبر داد که سرمربی جدید بارسلونا با معضل نداشتن مهاجم نوک به خاطر غیبت لوئیس سوارس به مدت 4 ماه مواجه شده است. مهاجم اروگوئه ای به تازگی مچ پایش را عمل کرد و نیاز به استراحت طولانی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала