Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت دروزاه‌بان بایرن مونیخ از سران این باشگا؛ نویر به یوونتوس می‌پیوندد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مانوئل نویر دروازه‌بان و کاپیتان تیم بایرن مونیخ در تابستان می‌تواند به تیم یوونتوس برود.

به گزارش اسپوتنیک، دروازه بان آلمانی از جذب الکساندر نوبل دروازه بان شالکه به شدت عصبانی است. نوبل در تابستان آینده به بایرن یکجا می‌شود و قرار است که به تدریج جانشین نویر در ترکیب تیم آلمانی شود. دروازه‌بان دوم یوونتوس در حال حاضر بوفون است که آخرین فصل خود را در این تیم سپری می‎کند. همچنین عملکرد شتزنی، دروازه‌بان اصلی یوونتوس در این فصل با انتقاداتی همراه بوده است. بنا به این دلایل جذب نویر در پایان فصل یکی از اهداف مدیران یوونتوس خواهد بود.

مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نویر: آلیسون، ادرسون و لوریس بهترین دروازه‌بانان جهان اند

در قرارداد نوئل با بایرن مونیخ بندی وجود دارد که بر اساس آن بای درد فصل اولش حداقل 15 بازی انجام بدهد. باواریایی ها این بند را پذیرفته اند تا نوبل به تدریج برای حضور در ترکیب تیمشان آماده شود اما این مسئله به شدت نویر را عصبانی کرده و او بحث شدیدی با حسن سالیحمیدزیج، مدیر ورزشی بایرن داشته است. گفته می شود که نویر مذاکراتی را با یوونتوس آغاز کرده است تا جانشین بوفون در ترکیب این تیم شود. در این فصل اولرایش دروازه بان دوم بایرن حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. نویر در 26 بازی فصلش 31 گل دریافت کرده است.

تنها یک سال از قرارداد فعلی نویر با بایرن باقی مانده است و او که در این مدت 362 بار برای بایرن‎مونیخ به میدان رفته است، احتمالا در فصل آینده همبازی رونالدو در تیم یوونتوس خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала