Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: مگوایر کاپیتان منچستریونایتد شد + عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد در تازه‌ترین صحبت‌هاش از هری مگوایر به عنوان کاپیتان جدید تیمش نام برده و اعلام کرده که مگوایر کاپیتان جدید شیاطین سرخ خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی منچستریونایتد اوله گنار سولسشر اعلام کرد هری مگوایر به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است. تا پیش از این اشلی یانگ بازوبند کاپیتانی یونایتد را بربازو می بست و از ابتدای این فصل کاپیتان شیاطین سرخ بود ولی با جدی شدن گمانه زنی ها در مورد جدایی او از جمع شاگردان سولشر و انتقالش به اینترمیلان، حالا سولشر بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار مگوایر قرار داده است.

اشلی یانگ Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره منچستر‌یونایتد با اینتر به توافق رسید

سرمربی شیاطین سرخ در در صحبت با رسانه‌ها در این مورد گفت:«هری بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو می بندد واین بازوبند از این پس در اختیار او خواهد بود. مگوایر درطول این مدت لیدر خوبی برای تیم بوده. من با دیدن توانایی های هری اصلا سورپرایز نشدم ولی به شدت تحت تاثیر مهارتهای رهبری او قرار گرفته ام و از حالا به بعد بازوبند کاپیتانی تیم بربازوی او بسته خواهد شد. او یک لیدر به تمام معناست. او یکی از بازیکنانی است که در زمینه هدایت این گروه جوان از بازیکنان نقش پررنگی داشته.»

بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیسی اشلی یانگ با باشگاه اینتر برای امضای قراردادی به ارزش 1.5 میلیون پوند به توافق رسیده و امروز جمعه در تست پزشکی اینتر شرکت خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала