Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی كريكت جوانان؛ افغانستان با شكست ميزبان شروع كرد+عکس

© Photo / ACBتیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان
تیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم زیر سن ۱۹ سال کریکت کشور در اولین رقابت جام جهانی پیروزی را از آن نمود

به گزارش اسپوتنیک، تیم زیر سن ۱۹ سال کشور امروز توانست تا در رقابت اول جام جهانی تیم آفریقای جنوبی را به تفاوت هفت ویکت با شکست مواجه نماید که در نتیجه اولین پیروزی را در مسابقات جام جهانی تیمهای زیر سن ۱۹ سالان به نفع افغانستان به اتمام رساند.

تیم آفریقای جنوبی در آغاز بازی امروزی قرعه را برنده شد و نخست مقابل تیم افغانستان فیصله توپزنی نمود. توپ اندازان تیم زیر سن ۱۹ سال کشور امروز توپ اندازی موفقی انجام دادند و تیم مقابل را نگذاشت تا دوشهای زیادی کسب نمایند.

فضل حق توپ انداز شجاع تیم زیر سن ۱۹ سال در آغاز بطور متوالی دو بازیکن تیم مقابل را از میدان خارج کرد که این کار به تیم افغانستان زیاد مرال داد که بعد از وی نوراحمد نیز ویکت دو بازیکن تیم آفریقای جنوبی را کسب کرد، اما توپ اندازی شفیق الله غفاری توپ انداز دیگر افغانستان تیم آفریقای جنوبی را سخت نگران ساخت.

شفیق الله غفاری در بازی امروزی توپ اندازی بی نهایت موفق انجام داد که در نتیجه شش بازیکن تیم مقابل را از میدان خارج کردند.

از جمله توپزنان آفریقای جنوبی فقط برایس پارسون ۴۰ بیشترین دوش و کواتزی ۳۸ دوش انجام دادند که در نتیجه این تیم در ۲۹،۱ آور با از دست دادن همه بازیکنان خود ۱۲۹ دوش انجام دادند و به تیم افغانستان ۱۳۰ دوش هدف داد.

بعداً تیم زیر سن ۱۹ سال کشور نوبت توپزنی خویش را آغاز نمود که در آور ۲۵هم هدف تیم مقابل را به دست آورد که با این کار در رقابت اول خود در جام جهانی پیروزی را به نام افغانستان ثبت کرد.

از میان توپزنان افغان عمران میر ۵۷ بیشترین دوش و همچنان ابراهیم زدران ۵۲ دوش کسب کردند و تیم مقابل را با شکست مواجه نمود و شفیق الله غفاری در نتیجه توپ اندازی موفق خود، جایزه بهترین بازیکن را نیز بدست آورد.

قابل ذکر است که تیم زیر سن ۱۹ سال کشور رقابت دوم خود در جام جهانی بتاریخ ۲۲ ماه جاری جنوری مقابل تیم امارات متحده عربی انجام خواهد داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала