Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنده کفش طلا؟ مسی و رونالدو را فراموش کنید

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر چیرو ایموبیله Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды
چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو این فصل در سری آ ایتالیا عمل‌کرد خارق‌العاده‌ای داشته و شانس اول توپ طلا به حساب می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، ایموبیله مهارنشدنی به نظر می رسد و لاتزیو حالا 11 پیروزی متوالی در سری آ دارد؛ چیزی که در تاریخش بی سابقه است. 

 دیدار دو تیم لاتزیو و سمپدوریا از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی 5-1 شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید و چیرو ایموبیله در این بازی هتریک کرد. حالا ماشین گلزنی ایتالیایی از 19 بازی این فصل در سری آ، 23 گل به ثمر رسانده و همچنین 6 پاس گل ثبت کرده که آماری خیره کننده است. وی با اختلاف نزدیک ترین فرد به کفش طلای فصل جاریست. چیرو 9 گل بیشتر از کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو زده و بخت اول کفش طلای ایتالیا به شمار می آید. اما در اروپا نیز اوضاع بر وفق مراد این ستاره ایتالیایی است و او در جدول گلزنان اروپا نیز رتبه اول را در اختیار دارد. لیونل مسی نیز این فصل در لالیگا تا به حال موفق به زدن 13 گل شده و شاید تنها رابرت لواندوفسکی با 19 گل، بتواند رقیبی جدی در مسیر فتح کفش طلا برای چیرو ایموبیله به شمار آید.

لاتزیو در کنار یوونتوس و اینتر، مدعی کسب اسکودتو در این فصل است. ایموبیله پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

"می خواستیم نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم و نباید هیچ حریفی را دستِ کم بگیریم؛ مخصوصا که سمپدوریا در فرم خوبی بود. توانستیم خیلی زود بازی را برای خودمان در مسیر درستی قرار دهیم. از هم تیمی هایم تشکر می کنم که مرا در موقعیت گلزنی قرار می دهند؛ بخشی از گل های من همیشه به خاطر آنهاست."

لاتزیو حالا 11 پیروزی متوالی در سری آ کسب کرده و در تاریخ این باشگاه، این یک رکورد به حساب می آید:

"خیلی مهم است که مغرور نشویم و فانتزی فکر نکنیم. هر روز در تمرینات به یکدیگر همین را می گوییم. هدف ما این است که همینطور ادامه دهیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. اگر در حالی که 7-8 بازی از فصل باقی مانده بود، هنوز در این جایگاه بودیم، می توانیم به اسکودتو فکر کنیم اما فعلا هدف ما فقط سهمیه است. "

هیگواین در فصل 2015-2016 با زدن 36 گل، رکورد گلزنی تاریخ سری آ را شکست و ایموبیله می تواند صاحب این رکورد باشد:

"فقط پیپیتا چنین رکوردی ثبت کرده است. بنابراین بسیار دشوار است اما با این هم تیمی ها، هواداران و نگرش تیم، امیدوارم به گلزنی ادامه بدهم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала