Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه شدید اینتر به جذب هافبک ارزشمند رئال مادرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه اینتر همچنان خواهان به خدمت گرفتن هافبک کروات رئال مادرید هستند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسپورت"، باشگاه ایتالیایی اینتر همچنان مشتاق جذب لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید است. زیرا نتونیو کونته‌، سرمربی صاحب‌نام تیم قدیمی شهر میلان، مودریچ را چهره‌ای کاملا مفید برای تیمش تلقی می‌کند. نراتزوری از مدت‌ها قبل علاقه خود ر لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید با وجود آن که در خیلی از بازیهای فصل نیمکت نشین بود، در فینال سوپرجام مقابل اتلتیکو 120 دقیقه بازی کرد.

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
هافبک های پنج ستاره رئال: کاسمیرو، کروس ، مودریچ، والورده و ایسکو

ستاره 34 ساله که در سال 2012 تاتنهام را ترک کرد و رهسپار تیم لالیگایی شد، تا پایان فصل جاری با تیم مادریدی قرارداد دارد. در صورتی که رئال بتواند پل پوگبا و دونی فان دبک را برای تقویت خط  میانی‌اش استخدام کند،‌ آنگاه می‌توان احتمال زیادی به حضور مودریچ در تیم اینتر داد. زیدان در مقابل مودریچ دقیقا همان نقشه ای را اجرا می کند که پیش از این در مورد رونالدو اجرا کرده بود و با استراحت دادن به وی در مقاطع مختلف فصل او را در آمادگی کامل به بازیهای حساس پایان فصل می رساند.

اینتری‌ها همواره در هفته‌های اخیر دنبال راهی می‌گشتند تا بلکه بتوانند با بازیکن تکنیکی و با تجربه میانه‌میدان کهکشانی‌ها‌،‌ به توافق برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала