Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم پپ از تعدد بازی‌ها؛ مردم باید به تفریحات دیگرشان هم برسند!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی به اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد داد برای سلامت بازیکنان، اتحادیه فوتبال انگلیس یک جام را از برنامه تقویمی خود حذف کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "تلگراف"،  پپ گواردیولا از تعداد بالای بازی‌ها در انگلیس ناراحت است و اعتقاد دارد مردم باید به تفریحات دیگرشان هم برسند. گواردیولا معتقد است که برای برگزاری یک سال فوتبالی باید 300 تا 400 روز وجود داشته باشد. یوفا می‌خواهد 4 بازی به برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اضافه کند و به این ترتیب اگر تیمی بخواهد به فینال لیگ قهرمانان برسد باید 17 بازی انجام دهد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: می‌پذیرم، لیورپول عالی است

پپ با انتقاد از تورنمنت‌های حذفی مانند جام اتحادیه گفت: «این تورنمنت‌ها را کنار بگذارید تا بازی‌های کمتری، رقابت کمتر، کیفیت بیشتر و تعداد بازی‌های کمتر داشته باشیم. مردم دوست دارند به تئاتر، سینما، رستوران یا آتش بازی هم بروند. در اسپانیا و آلمان بازی‌های کمتری وجود دارد. در بوندس لیگای آلمان 18 تیم وجود دارد و با برگزاری یک نیم فصل هر تیم استراحت می‌کند اما در انگلیس این گونه نیست».

مصدومیت هری کین و مارکوس راشفورد دو مهاجم ملی پوش تیم ملی انگلیس بار دیگر توجه‌ها را به فشردگی رقابت‌ها در فوتبال انگلیس جذب کرد و به همین خاطر سرمربی منچسترسیتی خواستار حذف یک جام شد. پیشنهاد سرمربی سیتی برای حذف رقابت‌های جام اتحادیه منعکس شده است و باید دید چه تصمیمی درباره رقابت‌های جام اتحادیه گرفته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала