Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای گل بوندسلیگا، جانشین احتمالی سوراز در بارسلونا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا در تلاش پرکردن جای خالی لوییس سوارز است. از همین‌رو، آنان به شدت به دنبال جذب یک مهاجم کارکشته و با قیمت معقول می‌گردد و تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیگ از گزینه‌های مورد نظر آنان است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه اسپانیایی اسپورت، در فاصله ده روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسد که بارسلونا ضرورت خرید یک مهاجم را حس می کند. آبی‌اناری‌ها در سالهای اخیر عادت کرده که در نیمه اول فصل بگوید که در زمستان بازیکن نمی خرد اما در میانه پنجره نقل و انتقالات نظرش عوض شود و با عجله و شتاب به سراغ خرید برود. حالا تیمو ورنر، رودریگو مورنو و پیر امریک اوبامیانگ به سه گزینه اصلی بارسا برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده اند.

بارسلونا کار دشواری در پیش رو دارد چون از یک طرف به دنبال کسی است که در بدو ورود بتواند برای این  تیم گلزنی کند، تجربه بین‌المللی داشته باشد و قیمتش خیلی بالا نباشد. آن هم در شرایطی که تیم های بزرگ اروپایی اصلا حاضر نیستند در این زمان از فصل مهاجمان کاربلد خود را از دست بدهند. ورنر که بازیکن تیم ملی آلمان هم هست به گزارش اسپورت ممکن است با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو راهی بارسا شود. البته اسپورت در ادامه متذکر می‌شود که این نظر خوشبینانه‌ای است چرا که ورنر تابستان گذشته با لایپزیگ قراردادی امضا کرده که بند آزادسازی 60 میلیون یورویی دارد.

موندودپورتیوو در گزارشی به دو گزینه بارسلونا برای خرید مهاجم اشاره کرده است. اوبامیانگ گابونی از سویی فصل درخشانی در آرسنال داشته و با توجه به این که فقط یک سال و نیم تا اتمام قراردادش مانده، جدا شدنش دور از انتظار نیست. گزینه دیگر نیز رودریگو مورنو مهاجم والنسیا است که به رهبر این تیم در فصل جاری تبدیل شده است.

بارسلونا اما نمی‌خواهد در ماه جنوری مبلغ هنفگتی را صرف خرید بازیکن کند. یکی از دلایل این باشگاه برای این سیاست تجربه سال گذشته این تیم است. زمانی که بواتنگ به بارسا منتقل شد و به قول هواداران یکی از بدترین خریدهای سال‌های اخیر بارسا رقم خورد. مهاجمی که جنوری گذشته به بارسا آمد ولی تا این لحظه حتی نتوانسته یک گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала