Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دلیل رفتار نادرست بازیکنانش جریمه می‌شود

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل رفتار نامناسب بازیکنانش در بازی برابر لیوپرول از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، عدم پیروی بازیکنان از قوانین انضباطی لیگ برتر، با برخورد اتحادیه فوتبال رو به رو می‌شود و این در مورد داوید دخیا هم صادق است. از همین‌رو، اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت رسمی باشگاه منچستریونایتد در این رابطه متهم کرده که بازیکنان یونایتد رفتار نادرستی در آنفلید داشته‌اند و نوع رفتارشان با داور مستحق تنبیه و مجازات است.

در جریان دیدار لیورپول برابر منچستریونایتد در هفته بیست و سوم لیگ برتر، دروازه‌بان شیاطین سرخ پس از گل روبرتو فیرمینو به شدت به کریگ پاوسون اعتراض کرد. دخیا معتقد بود هنگامی که قصد داشت توپ را در هوا جمع کند، ویرجیل فن دایک روی او خطا کرده است، به همین خاطر پس از اعلام گل از سوی داور بازی، به نشانه اعتراض به سمت او دوید که در نهایت یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

در آن صحنه اما شاگردان سولسشر که عصبانی بودند دور داور جمع شده و به تصمیم او اعتراض شدیدی کردند. پاوسون در این صحنه یک کارت زرد به داوید دخیا به خاطر اعتراض شدیدش نشان داد و سپس صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرده و گل فیرمینو را مردود اعلام کرد.

یونایتد تا روز پنجشنبه فرصت دارد از خودش دفاع کند و سپس حکم نهایی صادر خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала