Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

4 کارت سرخ جالب در فوتبال مدرن + ویدیو

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر سه فیر به خاطر کارت سرخ در بازی فوتبالی در آرژانتین
سه فیر به خاطر کارت سرخ در بازی فوتبالی در آرژانتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوتبال معاصر نیز شاهد اخراجی هایی بوده است که برای هواداران و بازیکنان جالب توجه بوده است.

به گزاش اسپوتنیک، در فوتبال هم داوران بازیکنانی را اخراج کرده اند که نوعیت کارت سرخ دهی به آنها در نوع خود جالب توجه بوده است.

بعد از اینکه نورویچ سیتی هفته گذشته برابر بورنموث را در لیگ برتر بازی کرد، نکته اصلی این بود که استیو کوک بازیکن بورنموث در لحظه ارسال توپ روی دروازه تیمش، با یک شیرجه خیره کننده با دست راست مانع ورود توپ به جال شد و این عجیب است چون او دروازه بان نیست.

داور پس از بررسی صحنه به این بازیکن کارت سرخ مستقیم داد و نقطه پنالتی را نشان داد.

این کارت سرخ عجیب اما بسیار سرگرم کننده این سؤال را ایجاد کرد، که چه کارت سرخ های خنده دار دیگری را در فوتبال دیده ایم؟ مطمئناً باید حوادث بسیار خوبی در طول سال ها اتفاق بیفتد.

به همین دلیل در این گزارش 5 مورد کارت سرخ مستقیم به بازیکنان را که خیلی جالب بوده است را به بررسی می گیریم:

 

1: نیمار (2011)

نیمار خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان محکم کرده اما قبل از اینکه فوق ستاره شود، مجبور شد با تعدادی از موانع کنار بیاید. صدمات، دلخوری جام جهانی و کارت سرخ های عجیب و غریب.

ستاره برزیلی به تازگی گلزنی کرده بود تا بازی 3-0 به سود سانتوس گردد، قبل از اینکه ماسکی را انتخاب کند که یک هوادار برای او پرتاب کرده بود. این ماسک به سادگی چهره نیمار بود و او تصمیم گرفت که آن را اهدا کند تا خنده دار باشد.

با این حال داور ایده های دیگری داشت و تصمیم گرفت به ستاره فعلی PSG کارت زرد دوم را بخاطر پوشیدن نقاب به او نشان داد.

 

2: کیران گیبس (2014)

آه، بله همه ما این یکی را به یاد داریم.

آرسنال در لیگ برتر برابر چلسی در استمفورد بریج بازی شکست داد و ادن هازارد برای دفاع توپچی ها مشکلاتی ایجاد می کرد. ستاره بلجیمی شانس عالی برای گلزنی داشت چون شوت او که به سمت دروازه بود، ضربه اش را زد، اما اوکسلید چمبرلین توپ را با دست خود به عقب زد.

این مورد کارت سرخ واضح داشت اما آندره مارینر دست به جیب شد و کیران گیبس را از بازی اخراج کرد.

او بدون حرف نگاه می کرد زیر چمبرلین به داور توضیح داد که در واقع او بود که توپ را رد کرد.

داور اهمیتی نمی داد و به گیبس بخاطر اشتباهی که انجام نداده بود، دستور بیرون شدن را داد.

3: هاکان اونسال (2002)

تعدادی از صفت ها برای توصیف آنچه اتفاق افتاد، وجود دارد. خنده دار، شرم آور.

ستاره ترکی در سال 2002 برای نخستین بار در 40 سال در جام جهانی صعود کرد و حتی تیم خوبی داشت. آنها در بازی اول مرحله گروهی با برزیل روبرو شدند و منصفانه است که بگوییم در آن دیدار جنجالی به وجود آمده است.

داور "کیم یانگ جو" بهترین قضاوت را نداشت و یک پنالتی دیرهنگام جنجالی را به برزیل و همچنین کارت سرخ به بازیکن ترکیه ای اهدا کرد. با پیش افتادن دو گله برزیل، ترک ها تصمیم گرفتند با سرعت کاملاً بالا فوتبال بازی کنند و وقت خود را به شکلی تلف می کردند که قبلاً هرگز ندیده بودیم.

هاکان اونسال به راحتی ناامید شد و بنابراین توپ را به سمت ریوالدو که وقت خود را قبل از استفاده از کرنر هدر می داد، زد. ستاره برزیلی احساس درد نداشت اما با این حال، او با خنده صورت خود را گرفت و بر اثر فریاد درد افتاد.

آن لحظه واقعاً شرم آور اما تا حدودی طنزآمیز بود و سپس اونسال از بازی اخراج شد. ریوالدو پس از بازی به دلیل اقداماتش جریمه گردید.

4: افسانه ایتالیایی بدون نام (2014)

نمی دانیم او کیست و اسم از او برده نشده اما این فوتبالیست ایتالیایی برای آنچه در زمین انجام داده وضعیت فوری افسانه ای دارد.

در لیگ های پایین فوتبال ایتالیا، پونیچلی بازی ریولو ترمه را بازی کرد. یک مهاجم ایتالیایی به تازگی برای ریولو ترمه گلزنی کرده بود و گل او کاملاً نشاط آور بود.

او شوخ طبع بود و فرار کرد تا به جشن خود بپردازد ولی نتوانست، زیرا او به سمت شیشه / پلاستیک حرکت کرد که مخزن آن خاموش بود و سر آن را بست. او مستقیماً از طریق آن شارژ كرد و در حالی كه طرف دیگر بیرون آمد سقوط كرد.

کاملاً عجیب اما کاملاً خنده دار. سپس داور تصمیم گرفت سرگرمی را از بین ببرد و بازیکن را از زمین اخراج نمود، ولی فرقی نمی کرد چون این مرد قبلاً در تاریخ فوتبال غرق شده بود، حتی اگر نام او هم نبود.

 

5: پائولو دی کانیو (1998)

دی کانیو البته خودش را درگیر کرد و پس از درگیری بین تعدادی از بازیکنان، ستاره ایتالیایی به دلیل تلاش برای جلب چشم هافبک آرسنال اخراج گردید که برای این بازیکن کارت سرخ مستقیم خوب تمام نشد.

با این حال، دی کانیو داور را از خشم تکان داد، به نظر نمی رسید خیلی زیاد فشار بیاورد، اما راهی که داور پیش می رود برای همیشه در تاریخ می ماند. به نظر می رسید که یک نیروی نامرئی، او را به عقب می کشید، چیزی شبیه کارتون ولی او نتوانست پاهای خود را کنترل کند و به روشی ساده و خنده دار روی چمن افتاد.

راستش اگر آن را ندیده اید، حتماً این کار را انجام دهید، این یک لحظه کلاسیک در تاریخ فوتبال انگلستان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала