Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: به سختی پیروز شدیم/ مرگ برایانت، خبر وحشتناک برای کل ورزش جهان بود

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری تیمش مقابل وایادولید، نسبت به صدرنشینی در لالیگا و درگذشت اسطوره NBA واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش مقابل وایادولید ابراز خوشحالی کرد اما مرگ بسکتبالیست بزرگ تاریخ آمریکا را تاسف‌بار خواند. شب گذشته در پیکارهای هفته بیست و یکم لیگ فوتبال اسپانیا رئال مادرید به زحمت یک بر صفر در جدال خارج از خانه برابر وایادولید برنده شد. سرمربی کهکشانی‌ها زین‌الدین زیدان پس از بازی اظهار داشت:«خیلی خوشحال هستم چون بازی سخت و پرفشاری بود. به خصوص در نیمه نخست خیلی جنگیدیم. آنها با قدرت وارد بازی شدند. در پایان نیز 3 امتیاز به حساب ما ثبت شد».

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
وایادولید 0 رئال 1، سرانجام رئال به صدر رسید

زیدان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد مرگ کوبی برایانت، بسکتبالیست بزرگ تاریخ آمریکا و جهان که به خاطر سقوط چرخ‌بال درگذشت،‌ اظهار داشت:«در این مورد هر چه فکر می‌کنم، نمی توانم با واژگانی مناسب احساسم را بیان کنم. این یک خبر وحشتناک برای کل ورزش جهان بود. از این بابت بسیار متاسف هستیم و با خانواده‌اش همدردی می‌کنیم. این خبر بسیار ناراحت‌کننده‌ای برای جهان ورزش است و قلب ما با خانواده برایانت است. من از نزدیک کوبی را نمی‌شناختم، اما بابت این اتفاق نارحت هستم».

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان صحبت‌هایش همچنین در خصوص صدرنشینی تیمش در این رقابت‌ها اظهار گفت:« صدرنشینی چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما بابت این پیروزی، بابت سختکوشی و بابت تلاشی که تا آخرین لحظه داشتیم، خوشحالیم. هنوز 17 بازی دیگر تا پایان لالیگا باقی مانده و ما تا آخر خواهیم جنگید. امروز ما صدرنشین لیگ هستیم و تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید. هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است».

 

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала