Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق اولیه بارسلونا و رم برسر انتقال پرز

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه بارسلونا و رم برای انتقال وینگر اسپانیایی آبی‌آناری‌ها به توافق اولیه رسیده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، کارلس پرز، وینگر جوان تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه رم قرار گرفته است. دو باشگاه مذاکرات خود برسر انتقال این بازیکن را آغاز کرده‌اند و گفته می‌شود با مبلغ 13 میلیون یورو بارسلونا راضی به فروش پرز شده است. همچنین مقرر شده این بازیکن تا پایان فصل به صورت قرضی با بند خرید دائمی در رم بازی کند. در حال حاضر فقط توافق برسر جزئیات قرارداد باقی مانده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بی‌انصافی بارسا در برابر مهاجم جوانش، پرز در فهرست فروش+عکس

با این شرایط به محض اینکه این اختلافات کوچک هم برطرف شود پرز راهی ایتالیا می‌شود تا در تست‌های پزشکی رم شرکت کند. پرز محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است. وی در تابستان گذشته توسط ارنستو والورده سرمربی وقت بارسلونا به تیم اصلی فراخوانده شد. این بازیکن در این مدت توانست در حدواندازه‌های خودش نمایش خوبی داشته باشد و برای همین مشتریان زیادی از لیگ‌های مختلفی دارد که جدی‌ترین آن در حال حاضر باشگاه رم ایتالیا است.

«اسکای اسپورت» در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بارسلونا قصد دارند تا در قرارداد او بندی را بگذارند که طی آن بتوانند در آینده این بازیکن را با مبلغ حداقل 25 میلیون یورویی به تیمشان بازگردانند ولی و طبق اعلام جیانلوکا پتراچی، مدیر ورزشی رم، بارسایی ها امکانی برای خرید دوباره و بازگرداندن این بازیکن به تیمشان را نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала