Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت خاطر یوونتوس از جدایی امره جان و دی‌شیلیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر امره جان
امره جان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس می‌گوید که او آماده فروش دو بازیکن خود از این باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یوونتوس از آمادگی خود برای فروش دو بازیکن این تیم خبر داد. او که در حاشیه‌ای بازی شب گذشته تمیش برابر ناپولی سخن می‌گفت، اظهار داشت:«در بازار فرصت‌هایی برای دادوستد بازیکن وجود دارد و باشگاه‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند. چیزهایی هم که درباره معاوضه دی‌شیلیو و کورزاوا (بازیکن پاری‌سن‌جرمن) گفته شده، اکنون فقط یک فرضیه است و باید دید که در روزهای آتی چنین جابجایی ممکن است یا نه».

امره جان - اسپوتنیک افغانستان
امره جان به اولدترافورد نمی رود

پاراتیچی در بخش دیگری از سخنانش در مورد جدایی امره جان از این تیم گفت:«او بازیکن مهمی است. خوشحال می‌شویم که او بماند اما اگر راهی پیدا شد که همه طرفین را راضی نگه دارد از آن استقبال می‌کنیم. جان در سراسر اروپا طرفدارانی دارد چون یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است».

مدیر ورزشی بانوی پیر در پیوند به گمانه‌زنی‌های که در پیوند به تمایل دو باشگاه یوونتووس و بارسلونا برای معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ وجود دارد، گفت:«همان‌گونه که پیشتر هم گفتم، یووه تیم پرمهره‌ای است که همه بازیکنانش هم سطح بالا هستند پس کاملاً طبیعی است که دیگر باشگاه‌ها خواهان بازیکنان ما باشند. در حال باری فروش برناردسکی نه با میلان و نه هم با بارسلونا مذاکره کرده ام.

تنها 4 روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات اروپا در ماه جنوری باقی مانده است، گفته می‌شود که یوونتوس ممکن است در این روزهای باقی مانده با برخی از بازیکنان مازاد خود خداحافظی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала