Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز پروژه بازگشت بیل به تاتنهام

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه تاتنهام مذاکره با رئالی‌ها برای بازگرداندن گرت بیل را آغاز کرده است.

به گزارش  اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکسپرس"، باشگاه تاتنهام به دنبال راضی کردن گرت بیل برای حضور مجدد در لندن است. البته دستمزد بیل که 650 هزار پوند در هفته است مشکل ایجاد کرده، با این حال تاتنهامی‌ها امیدوار هستند با گرفتن تخیف از ستاره ولزی او را جذب کنند. البته مبلغ پیشنهادی تاتنهام که 30 میلیون یورو است هم از مبلغ درخواستی رئال‌مادرید کمتر بوده و طرفین به همین دلیل در حال چانه‌زنی هستند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل مصدوم شد

مصدومیت سنگین هری کین، تاتنهام را با مشکلات عدیده‌ای در خط آتش مواجه کرده است. همین مساله باعث شده تا هاتسپری‌ها در روزهای باقیمانده فصل نقل و انتقالات زمستانی به فکر جذب گرت بیل باشند. مطابق اعلام دیلی‌ اکسپرس، تیم قدیمی شهر لندن مذاکره برای جذب ستاره ولزی را آغاز کرده است. این نشریه دستمزد سالیانه این بازیکن را در هاتسپر حدود 40 میلیون یورو تخمین زده است. این در حالیست که قرارداد بازیکن 30 ساله ولزی با رئال تا تاریخ 30 جون 2022 است.

بیل در فصل جاری در 12 بازی در لالیگا بازی کرده که 2 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. وی در سال‌های 2007 تا 2013 برای تاتنهام بازی می‌کرد که سپس راهی تیم مادریدی شد. گرت بیل که سال 2013 از تاتنهام جدا شد و به‌عنوان گران‌ترین خرید جهان به رئال‌مادرید پیوست، احتمال دارد دوباره پیراهن این تیم انگلیسی را بپوشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала