Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باور نکردنی؛ زیدان از رئال می‌رود!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس ادعای یک سایت فرانسوی، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تا پایان فصل رئال مادرید را ترک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از " soccerlink.fr"، زیدان پس از شکست رئال از مایورکا که شایعات مربوط به اخراجش و آمدن مورینیو شنیده شد، از فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال ماردید آزرده خاطر شده است. رابطه این دو دیگر مثل سابق نیست و زیدان قصد دارد در پایان فصل از هدایت رئال کنار برود.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: به سختی پیروز شدیم/ مرگ برایانت، خبر وحشتناک برای کل ورزش جهان بود

روند رئال در شروع فصل جاری هم خوب نبود و به خصوص شکست در زمین مایورکا باعث شد تا زمزمه های برکناری زیدان شنیده شوند. در حال حاضر اما اوضاع تغییر کرد و رئال مادرید اکنون یک تیم کاملا متفاوت با چند ماه پیش است. گفته می‌شود یکی دیگر از عوامل اختلاف میان فلورینتو پرز و زیدان، مخالفت رییس با جذب پوگبا است. زیدان تاکید کرده بود که پل پوگبا مهره تعیین کننده او برای فصل جاری خواهد بود ولی در نهایت با جذب او موافقت نشد.  

بر اساس گزارش این خبرگزاری، این مربی فرانسوی اگر بتواند رئال را قهرمان اروپا کند، کناره گیری اش قطعی خواهد بود و مقصد بعدی وی نیز باشگاه یوونتوس است. شاگردان زیدان شب گذشته با شکست وایادولید به صدر جدول لالیگا برگشت. 100 روز سلطه رقیبش بارسلونا در لالیگا در ال سوریا پایان یافت. سرمربی فرانسوی که تابستان 2018 و پس از دو سال و نیم بسیار موفق از هدایت رئال استعفا کرده بود، ماه مارچ گذشته بار دیگر به باشگاه محبوبش بازگشت اما نتوانست در سه ماه پایانی فصل، تغییری در روند بد رئال ایجاد کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала