Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای رئال، هازارد دربی مادرید از دست داد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید به دلیل مصدومیت دیدار تیمش برابر اتلتیکومادرید را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید که هفته آینده باید در داربی به مصاف اتلتیکو مادرید برود با یک خبر بد روبرو شد. ادن هازارد دوشنبه نتوانست با تیم تمرین کند و تنها توپ را لمس می‌کند. این نشانه خوبی است اما به داربی مادرید نمی‌رسد. این بازیکن بر خلاف انتظارات نتوانست در تمرین گروهی حضور پیدا کند و اختصاصی تمرین کرد و بدین ترتیب قطعا به بازی حساس میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در شنبه هفته آینده نخواهد رسید.

ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
تردید مادرید برای حضور هازارد در دربی مادرید

 تمرکز هازارد اکنون روی حضور در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی خواهد گذاشت.  رئال مادرید اولین تمرین خود پس از پیروزی بر وایادولید را امروز انجام داد و ادن هازارد بازهم به صورت انفرادی تمرین کرد. مچ پای او بهبود پیدا کرده ولی هنوز شرایط صد در صدی ندارد و به همین دلیل زیدان قصد ندارد در دربی روی او ریسک کند.

در همین حال، تمرین روز دوشنبه رئال مادرید پس از عبور از بارسلونا و صدرنشینی در لالیگا در حالی برگزار شد که پیش از این جلسه تمرینی، بازیکنان یک دقیقه سکوت انجام دادند. کهکشانی‌ها به احترام برایانت دور افتخار زده اند و یک دقیقه سکوت کرده اند. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در این تصویر لباس اسطوره فقید بسکتبال جهان که در سانحه هلیکوپتر جان باخت را به تن کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала