Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند: رونالدو و نانی از برونو تعریف کردند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندس
برونو فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند مدافع سال‌های نه‌چندان دور منچستر یونایتد از تعریف ستاره‌های پرتگالی اسبق شیاطین سرخ از ستاره تازه پیوسته این تیم خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، ریو فردیناند مدافع پیشین منچستریونایتد می‌گوید دو همبازی پرتگالی اسبقش در این تیم، کریستیانو رونالدو و لوئیز نانی در صحبت‌هایشان درباره برونو فرناندس، خرید پرتگالی منچستریونایتد به وی گفته‌اند فرناندس بازیکنی استثنایی است و اضافه شدن او به ترکیب یونایتد اتفاق خوبی برای این تیم خواهد بود.

 برونو فرناندس روز گذشته با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو به صورت رسمی باشگاه اسپورتینگ را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شد. او با این قرارداد تا سال 2025 بازیکن منچستریونایتد خواهد بود.

 یونایتد از تابستان گذشته به شدت به دنبال جذب این ستاره 25ساله بود و زمانی که در نیم فصل اول مصدومیت پل پوگبا و اسکات مک‌تومینای کار را برای سولشر در خط میانی سخت‌تر کرد نیاز او به جذب یک بازی‌ساز افزایش یافته و مدیران یونایتد را به این نتیجه رساند که فرناندس را هر طور شده در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند.

 ریو فردیناند در این باره گفت:"من با چند نفر از هم‌تیمی‌های فرناندس در باشگاه سابق او و در تیم ملی کشورش صحبت کرده‌ام. نانی که هم‌تیمی سابق خود من است می‌گوید او فوتبالیستی استثنایی است و به درد فوتبال انگلیس می‌خورد. کریستیانو هم می‌گوید فرناندس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و بارها برای او فرصت گلزنی ایجاد کرده و اعتماد به نفس بالایی هم دارد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала