Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقام سخت لمپارد از کپا+عکس

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در بازی برابر لسترسیتی از کپا آریزابالاگا استفاده نکرد و با کابایرو به میدان رفت.

به گزارش اسپوتنیک، کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی باشگاه چلسی در چند بازی اخیر نمایش خوبی برای آبی های لندن نداشت و باعث شد این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد.

در پی نمایش ضعیف این دروازه بان جوان، برخی منتقدان مدعی شدند که لمپارد این بازیکن را در تابستان به فروش خواهد رساند و دروازه بان جدید به خدمت خواهد گرفت.

به نظر می رسد که این ادعا ها به حقیقت مبدل خواهد شد، زیرا کپا در بازی برابر لسترسیتی که بازی مهمی برای شاگردان لمپارد محسوب می شود، در ترکیب ابتدائی قرار نگرفت و به جای او ویلی کابایرو در ترکیب ثابت قرار گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Everything Goalkeeping (@progkacademy_) on

لمپارد تلاش دارد تا با وارد کردن فشار بر این بازیکن او را به روزهای اوج بازگرداند و در صورتی که کپا عملکرد خوبی در ادامه نداشته باشد، تابستان از چلسی جدا خواهد شد.

این در حالیست که این بازیکن دو فصل قبل با انتقالی 72 میلیون پوندی و قراردادی 7 ساله به چلسی پیوست و گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال لقب گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Chelsea Heart Of London 🇮🇩 (@chelseaheartoflondon) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала