Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنی که به توصیه مادربزرگش به وطن برگشت!

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس روخو
مارکوس روخو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع آرجنتینی منچستریونایند دلیل بازگشتش به تیم فوتبال استودیانتس را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس روخو که در سال 2014 از اسپورتنیگ لیسبون راهی منچستریونایتد شد و با این تیم به عنوان‌های چون یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرد، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر با قرارداد قرضی 6 ماهه راهی تیم استودیانتس آرژانتین شد، تیمی که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از آنجا شروع کرد.

او در مورد چرایی باشگتش به این تیم اظهار داشت:«دلایل زیادی باعث شد تا به استودیانتس بازگردم. من نیاز به بازی کردن داشتم تا به سطح بازی مدنظرم بازگردم. خانواده‌ام هم خواهان بازگشت من به آرجنتین بودند و مادربزرگم هم به من گفت که برگرد .من پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های دیگر داشتم اما بازگشت به خانه بهتر از هر پیشنهاد دیگری بود. امیدوارم هر چه زودتر برای استودیانتس به میدان بروم. می‌خواهم هر چه زودتر با هم‌تیمی‌های جدیدم تمرین کنم. بابت این انتقال خوشحالم».

مدافع جدید استودیانتس در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:«اخیراً دچار مصدومیت‌های زیادی شدم و به همین خاطر بیشتر تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده بودم. من نیاز به رقابت داشتم و چه چیزی بهتر از اینکه در خانه‌ام رقابت کنم. فوتبال آرجنتین پیشرفت زیادی کرده و این چالش خوبی برای خواهد بود».

روخو 29 ساله به خاطر اینکه بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد و شانس همراهی تیم ملی فوتبال آرجنتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2020 را داشته باشد، به فوتبال کشورش بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала