Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در هر شرایطی شانس قهرمانیست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید با وجود بحران تیم رقیب بارسلونا، هنوز این تیم را جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی تیمش میداند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا در یک بازی حساس از یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. یک تک بازی که باید دید حکم به صعود کدام تیم خواهد داد. رئال در بهترین شرایط ممکن به این بازی رسیده است.

 زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری خود گفت:«این بازی حکم یک فینال را دارد. سوسیداد هیچ چیز به ما هدیه نخواهد کرد و باید از دقیقه یک با جدیت بازی را شروع کنیم. سوسیداد تیم بسیار خوبی است و فوتبال جذابی ارائه می دهد.»

 بحران بارسلونا:« بارسا در هر شرایطی تا روز آخر شانس قهرمانی خواهد بود. بحران این تیم ربطی به من ندارد و علاقه ای به آن ندارم. می دانم که بارسا حریف اول ما محسوب می شود و تا انتهای فصل در کورس خواهد بود.»

تنش بین توخل و امباپه:« در مورد مسائل باشگاه های دیگر علاقه ای به صحبت ندارم چون به اندازه کافی دغدغه فکری دارم.»

 اودگارد:« از درخشش او در سوسیداد خوشحالیم. او بازیکن رئال است ولی فردا رقیب ما خواهد بود. فعلا برنامه ای در مورد او نداریم و پایان فصل باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.»

 وضعیت هازارد:« متاسفم. حالا نمی توانم چیزی بگویم و فردا متوجه خواهید شد که حضور خواهد داشت یا خیر.»

بهترین شرایط فصل:« هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم و چیزی به ما نداده اند. سوپرکاپ مربوط به فصل گذشته است و ما سه جام فصل جاری را پیش رو داریم. روند

ما خوب است و باید ادامه دار باشد. بارسا رقیب اول ماست و تا روز پایانی ما را به چالش خواهد کشید.»

 وینیسیوس:« از او و در مجموع تمام بازیکنانم رضایت دارم. وینی بازیکنی جوان و باکیفیت است که البته هنوز باید بیشتر کار کند. از او راضی هستم و اطمینان من را با خود دارد. در نهایت اما باید 18 بازیکن انتخاب کنم و برخی علی رغم میل من خارج از فهرست خواهند ماند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала