Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی کریکت جوانان؛ افغانستان آفریقای جنوبی را برد و هفتم شد

© Photo / ACBتیم ملی کریکت زیر19 سال افغانستان
تیم ملی کریکت زیر19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کریکت جوانان افغانستان با تفلوت پنج ویکت موفق به شکست آفریقای جنوبی شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های زیر سن ۱۹ سال افغانستان و آفریقای جنوبی امروز در شهر بینونی آفریقای جنوبی بخاطر کسب مقام هفتم جام جهانی زیر سن ۱۹ ساله‌ها به مصاف همدیگر رفتند که در نتیجه تیم افغانستان در آور ۴۰،۲ با از دست دادن پنج بازیکن خود تیم مقابل را با شکست مواجه کرد.

تیم های ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
شکست دیگر برای جوانان کریکت افغانستان

در آغاز رقابت امروزی تیم آفریقای جنوبی قرعه ی بازی را برنده شد و نخست مقابل تیم افغانستان فیصله توپزنی نمود که در نتیجه با از دست دادن همه بازیکنان خود در آور ۳۹،۳ از تیم افغانستان ۱۵۴ دوش بدست آوردند و به تیم افغانستان ۱۵۵ دوش هدف تعین نمود.

از جمله توپزنان آفریقای جنوبی جونتن برد ۳۴، میریک بریت ۲۸ و کومالو ۲۶ دوش به نفع تیم خود کسب کردند، در حالیکه از توپ اندازان افغانستان شفیق الله غفاری چهار، فضل حق سه و عبدالرحمن دو ویکت را بدست آوردند.

بعداً تیم زیر سن ۱۹ سال کشور نوبت توپزنی خویش را آغاز نمود و هدف تیم مقابل آفریقای جنوبی را در آور ۴۲،۱ با از دست دادن پنج ویکت بدست آورد و پیروزی امروزی را به نام افغانستان ثبت کرد.

باید گفت که از جمله توپزنان افغان ابراهیم زدران از آغاز تا اخیر به توپزنی خود ادامه داد و به دست آوردن ۷۳ دوش بدون خارج شدن تیم افغانستان را به سرحد پیروزی رساند که برعلاوه وی صدیق الله اتل ۴۰ دوش و عبدالرحمن ۱۷ دوش کسب کردند.

قابل یادآوری است که رقابت امروزی بخاطر کسب مقام هفتم در دور هشت تیم برتر انجام شد که افغانستان توانست در نتیجه شکست دادن به آفریقای جنوبی مقام هفتم را از آن خود نماید.

همچنان باید گفت که تیم افغانستان در این سلسله مسابقات جام جهانی از خود توانایی خوب نشان داد که در اینجا میتوان از شفیق الله غفاری توپ انداز تیم زیر سن ۱۹ سال افغان یادآوری نمود که از آغاز تاکنون ۱۶ ویکت تیمهای مقابل را بدست آورد که برعلاوه وی توپزنان و توپ اندازان دیگری نیز خوب درخشیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала