Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در فکر جدایی؛ سونامی در راه است!

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درگیری‌های اخیر لیونل مسی با مدیران باشگاه بارسلونا باعث شده که منچسترسیتی به فکر جذب این بازیکن و انتقال او به لیگ برتر انگلیس باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسپورت"، اتفاقات اخیر در باشگاه بارسلونا باعث شده که فوق ستاره آبی‌اناری‌ها از باشگاه ناراحت شود و خطر جدی قطع ارتباط بین دو طرف وجود دارد. بندی در قرارداد مسی، باشگاه را عملا هیچ کاره کرده است. آبیدال در مصاحبه خود و در مورد دلیل اخراج ارنستو والورده به نارضایتی بخش گسترده ای از بازیکنان اشاره کرد و اینکه برخی زیر نظر والورده تمایلی برای تمرین کردن نداشتند.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

مسی در واکنش به این صحبت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش خطاب به آبیدال از وی خواست که وقتی اتهام می زند، اسم بازیکنان ناراضی را هم بیاورد و در غیر این صورت حیثیت همه را خدشه دار کرده است. جنگ دیروز در اردوی کاتالان‌ها، به تیتر روزنامه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا و محافل خبری در بندر بارسلون تبدیل شده است. روزنامه اسپورت کلمه‌ "سونامی" را با عکسی از مسی و آبیدال روی جلد اصلی خود برد روزنامه موندو دپورتیوو هم با استفاده عکسی جالب، با تیتر "مسی مقابل آبیدال"، به این اتفاقات واکنش نشان داد.

جدای از همه این مسائل اما موردی وجود دارد که باعث اضطراب در میان هواداران می شود؛ اینکه مسی با استناد به بندی در قراردادش، می تواند هر زمان که بخواهد باشگاه را ترک کند. باید به شدت نگران بود؛ چرا که مسی حالا از باشگاه دلخور است و خطر جدی قطع ارتباط بین دو طرف وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала