Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه‌ی لوکاکو به زلاتان؛ پادشاه جدیدی به شهر آمده است! + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو پس از گلی‌زنی در شهرآورد میلان که بازگشت شگفت‌انگیز نراتزوری را رقم زد، طعنه‌ای نثار زلاتان ابراهمیووچ کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آ.ث میلان در شهرآورد یک شنبه شب در سن‌سیرو پس از آنکه زلاتان پاس گل نخست بازی را برای آنته ربیچ فراهم کرد و سپس با یک ضربه سر تیم جدیدش را 2 بر صفر پیش انداخت، به نظر نیمه نخست را تحت کنترل خود در آورده بود. شاگردان کونته پس نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند. آنان در عرض سه دقیقه و توسط مارسلو بروزوویچ و ماتیاس وچینو بازی را به تساوی کشاند.

بازی ادامه داشت و مهاجم تنومند بلجیمی اینتر نیز در زمان‌های تلف شده بازی، موفق شد بازگشت هیجان انگیز نراتزوی را در سن سیرو رقم بزند. لوکاکو با زدن این گل، خوش‌حالی عجیبی برپا کرد و پس از در آوردن پیراهن خود آن را به پرچم کرنر آویزان کرد و در نهایت پرچم کرنر را از جا در آورد و آن را بالای سر خود برافراشت. این نمایش او به یک تصویر نمادین بدل شد و لوکاکو در پایان بازی با اشتراک آن در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت:«پادشاه جدیدی به شهر آمده است».

این پیام لوکاکو می‌تواند طعنه‌ای زلاتان باشد، ستاره‌ای که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به آ.ث میلان یکجا و از آن زمان به بعد، مسوولیت احیای این تیم را با اعتماد به نفس منحصر به فرد خود عهده‌دار شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала