Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت ستاره تاتنهام به‌خاطر شوخی با ویروس کرونا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی
دله آلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس، بازیکن ملی پوش تیم تاتنهام را به دلیل تمسخر یک مرد آسیایی محروم می کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی "میرر"، دله آلی، با وجود آنکه دله الی بازیکن تاتنهام بعد از شوخی با ویروس کرونا، مجبور به عذرخواهی شد اما از نظر اتحادیه فوتبال انگلیس این عذرخواهی کافی نبوده. است. اتحادیه فوتبال انگلیس پس از مشاهده ویدیویی که بازیکن تیم تاتنهام در فضای مجازی منتشر و به شوخی درباره شیوع ویروس کرونا پرداخته بود، این بازیکن را محروم کرد.

دله آلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدیوی منتشر شده از سوی ستاره تاتنهام جنجالی شد

هافبک 23 ساله تیم ملی انگلیس همچنین روز چهارشنبه در بازگشت به تمرینات شاگردان ژوزه مورینیو از سوی این باشگاه هم مورد توبیخ قرار خواهد گرفت. دله اخیرا برای شوخی با ویروس کرونا ماسک زد و حتی گفت شبیه به یکی از اهالی شرق آسیا شده است که این رفتار از نظر اتحادیه فوتبال انگلیس پنهان نمانده است.البته این بازیکن اخیرا به خاطر شوخی خود عذرخواهی کرده بود.  اتحادیه فوتبال انگلیس از آلی درخواست کرده است تا دفاعیاتش را ارائه کند تا آن‌ها بررسی کنند که صحبت‌های این بازیکن در ویدیوی منتشر شده نژادپرستانه بوده یا صرفا توهین آمیز است.

با این حال، فیلم مورد نظر روز یکشنبه از طریق روزنامه دیلی استار فاش شد و پیارا پاوار، مدیر اجرایی و فوتبال علیه نژادپرستی در اروپا، دوشنبه شب گفت:«حداقل این شوخی عمیقاً بی حس است. اتحادیه فوتبال انگلیس حق دارد که تحقیق کند و به طور بالقوه اقدام کند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала