Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت کنونی یووه نگرانم نمی‌کند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری Belarus Soccer Europa League Chelsea
مائوریسیو ساری   Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساری تیم یوونتوس پس از تساوی خارج از خانه در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در مقابل میلان در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، طی سه هفته اخیر روند رو به رشد یوونتوس کمی با مشکل مواجه شده است و شب گذشته یوونتوس در جدالی که لیاقت حتی تساوی را هم نداشت در ورزشگاه سن سیرو در برابر میلان ده نفره متوقف شد.

 میلان و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. دو تیم 14 حوت در تورین، بازی برگشت را برگزار می کنند.

پس از تساوی 1-1 میلان و یوونتوس، مائوریتزیو ساری در مصاحبه ای با رای اسپورت گفت:

 "از نظر پاسکاری و خارج کردن بازی از خط دفاعی، بهتر از قبل ظاهر شدیم اما فقدان چیزی را در یک سوم هجومی زمین حس می کنیم. درحال طی کردن یک فرآیند هستیم و به کارمان ادامه می دهیم. اخیرا گل هایی می خوریم که به راحتی می توانیم مانع آن شویم. مثلا امشب روی یک سانتر آرام، دروازه ما باز شد و می توانستیم به راحتی در آن موقعیت، دفاع کنیم. از عملکردی بد در ورونا به این بازی آمدیم و به نتیجه ای مثبت به خصوص در مرحله رفت رسیدیم.

در برخی صحنه ها، بیش از حد تنبل و کند بودیم و نباید اجازه می دادیم زلاتان به محوطه جریمه وارد شود. اگرچه در صحنه گل، او توپ را لمس نکرد اما نقشی اساسی داشت. امشب در خط دفاعی، خیلی موثر نبودیم. 

از فرم کنونی یوونتوس نگران نیستم. تنها نگرانی واقعی در زندگی، حفظ سلامتی است. مقطعی طبیعی از فصل است که باید با آن روبرو شویم. برای یک تیم، پیشرفت و صعود مداوم در طول فصل، غیرممکن است. فوتبال، یک ورزش است و به شرایط فیزیکی، روانی و روحی بسیاری از بازیکنان بستگی دارد.

طی سه هفته اخیر روند رو به رشد ما کمی متوقف شده است. گل هایی دریافت می کنیم که اجتناب پذیر است با این حال از بهترین خط دفاعی این فصل سری آ، فقط دو گل بیشتر خورده ایم. (این درحالی است که لاتزیو و اینتر با 20 گل خورده و یوونتوس با 23 گل خورده در جدول سری آ، بهترین خطوط دفاعی را به نام خود ثبت کرده اند!)

پیانیچ، عملکرد خوبی داشت. رمزی هم پس از مدتی بازی کرد اما در نیمه دوم از جریان کار خارج شد. رونالدو امشب کمی تنها بود اما من هرگز ندیدم که حرکات خط هافبک یوونتوس کند باشد. تا 15 روز پیش در فرم شگفت انگیزی بودیم و شاید تا 15 روز دیگر دوباره به آن فرم برگردیم. پیش بینی کردن در فوتبال، سخت است اما در بازی با میلان، نشانه های مثبتی دیدم.

بازگشت کیه لینی می تواند شخصیت و انرژی به تیم اضافه کند. برخی بازیکنان هستند که خاص محسوب می شوند و فقدان آنها در هر تیمی حس می شود. نمی دانم روند ریکاوری او از مصدومیت دقیقا چقدر طول می کشد اما امروز 50 دقیقه مقابل یکی از تیم های جوانان بازی کرد. پس از این بازی، کیه لینی گفت که حس خوبی دارد. هفته آینده سعی می کنیم او را بیشتر تست کنیم و سپس تصمیم خواهیم گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала