Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریلیش دوست دارد فصل بعد در چمپیونس لیگ بازی کند

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر جولین لسکات
جولین لسکات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لسکات مدافع پیشین تیم ملی انگلیس میگوید گریلیش می خواهد سال آینده در لیگ قهرمانان بازی کند و تضمینی نیست که منچستریونایتد بتواند سهمیه را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک،گریلیش توانسته است با وجود فرم ضعیف استون ویلا در این فصل، خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر معرفی کند و چشم تیم های بزرگ را به خودش، خیره کند.

به نقل از استاندارد، جولین لسکات، مدافع میانی سابق منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس، در مورد آینده این بازیکن جوان، مطالبی را عنوان کرده است:

"وقتی شما به دسته بندی تیم ها نگاه می کنید، متوجه می شوید که منچستریونایتد هنوز هم جزو بهترین تیم های انگلیس است. اما با توجه به توانایی هایی که جک گریلیش دارد، می خواهد که در صورت ترک استون ویلا، در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا، حضور داشته باشد و با وجود شرایط کنونی منچستریونایتد، به نظر نمی رسد که گریلیش با حضور در اولدترافورد، تضمینی برای رسیدن به این خواسته اش داشته باشد؛ حتی در فصل آینده. "

لسکات ادامه داد: 

"دوست دارم که او را در حال آزموده شدن در یک تیم سطح بالا ببینم. چون معتقدم جک می تواند به سطوح بسیار بالایی دست پیدا کند. او توانایی هایش را این فصل در یک تیم در حال سقوط به نمایش گذاشت. با این شرایط اگر او به منچستریونایتد هم منتقل شود، قطعا یک جهش بزرگ در دوران حرفه ای اش خواهد بود. اما در شرایطی که او می تواند توانایی هایش را مقابل بهترین تیم های اروپا بسنجد، آیا منچستریونایتد می تواند این شرایط را برایش به وجود آورد؟ آن هم در حالی که هیچ تضمینی برای حضور یونایتد در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا، وجود ندارد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала