Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خریداران احتمالی یونایتد باید 200 میلیون برای بازسازی اولدترافورد کنار بگذارند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، خریداران بالقوه منچستریونایتد با هزینه های نجومی تعمیرات مورد نیاز دراولدترافورد، را روی دست دارند.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از هواداران از مالکیت خانواده گلیزر و اداره این باشگاه ناراضی اند زیرا از 15 سال پیش با خرید این تیم و سیاست آنها مشکل داشتند.

از زمان استعفای سر الکس فرگوسن به عنوان سرمربی در پایان فصل 2012-133، سرنوشت یونایتد دگرگون شد و باعث افزایش اضطراب هواداران شد.

بر اساس گزارش‌های مختلف سرمایه داران شرکت معتقدند که فقط 20 نفر در جهان از توانایی مالی کافی برای ورود به مناقصه برخوردار هستند و این که ثروت مستقل یک کشور خاورمیانه‌ای مانند عربستان سعودی را برای خرید از آمریکایی‌ها می طلبد.

یکی دیگر از عوامل کنار گذاشتن متاقاضیان بالقوه، هزینه تعمیرات مورد نیاز خانه این تیم یعنی اولدترافورد است که حدود 200 میلیون پوند تخمین زده می شود تا آن را مطابق با استادیوم تاتنهام هاتسپر، استادیوم امارات و آرسنال و استادیوم اتحاد منچسترسیتی عنوان كند.

میل می گوید یونایتد به طور خصوصی اذعان کرده است که هزینه توسعه ایستگاه جنوبی اولد ترافورد غیرقابل اجتناب است.

و تعمیرات اساسی این ورزشگاه یک چالش بزرگ لوجستیکی است که برای مثال نیاز به گسترش خط ریلی مجاور دارد که می تواند از 200 میلیون پوند تخمین زده شده افزایش می یابد.

یونایتد همچنین در حالی که نوسازی انجام می شود نیاز به یافتن خانه جایگزین دارد.

با وجود جایگاه یونایتد به عنوان یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین باشگاه های فوتبال جهان، به نظر می رسد آنها از نظر جذابیت برای سرمایه گذاران، در پشت همسایگان منچسترسیتی افتاده اند.

میل می گوید سرمایه گذاران معتقدند که قابل توجه است که غول سهام خصوصی Silver Lake  هنگام انتقال به لیگ برتر در ماه نوامبر 380 میلیون پوند در سیتی سرمایه گذاری کند و نه یونایتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала