Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم اعتقاد مورینیو به جوانان؟ موافق نیستم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کورت زوما مدافع میانی چلسی که در زمان ژوزه مورینیو رشد کرد و به عنوان یکی از مدافعان اصلی این تیم چهره شد به تمجید از آقای خاص پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زوما در سال 2014 و زمانی که 19 سال سن داشت از سنت اتین به چلسی آمد. این مدافع فرانسوی، در دومین دوره حضور مورینیو در این تیم سابقه همکاری با او را داشته است.

به نقل از سایت گل، این مدافع در مصاحبه ای گفت که مورینیو حرف هایی می‌زد که او را شوکه می‌کرد. زوما در مصاحبه با  رادیوی ورزشی مونته‌کارلو گفت:

"یادم نمی‌آید که کدام مسابقه بود اما بازی را 3-1 باختیم. مورینیو روز بعد من را به دفترش برد و از من سوال کرد که آیا من خوب هستم؟ گفتم بله. او از من پرسید که آیا من مطمئن هستم؟ من دوباره گفتم بله. او پاسخ داد که شما این هفته آشغال بودید. این حرف من را شوکه کرد اما این باعث شد که من بخواهم فورا در زمین پاسخ دهم."

مورینیو بعضی اوقات به استفاده نکردن از بازیکنان جوان متهم شده است. زوما درباره این موضوع گفت:

"او کسی است که پیروزی را دوست دارد. او از همه ابزارهای ممکن برای دستیابی به آن استفاده می کند. نمی دانم دیگران چه فکر می کنند، همه ما نظرات مختلفی داریم، اما  من واقعا با این حرف موافق نیستم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала