Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت درخواستی منچستر برای پوگبا مشخص شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوگبا امیدوار به جدایی از منچستریونایتد در تابستان است و شیاطین سرخ 100 میلیون یورو برای فروش او می‌خواهند.

به گزارش اسپوتنیک، صحبت‌های مینو رایولا درباره آینده پُل پوگبا، گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی این هافبک فرانسوی از منچستریونایتد را شدت بخشیده است. حالا ممکن است پوگبا که ماه آینده 27 ساله می‌شود، در تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رایولا: یوونتوس مثل خانه پوگباست

به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، پل پوگبا می‌خواهد در تابستان 2020 از منچستریونایتد جدا شود اما منچستریونایتد برای فروش هافبک ارزشمند خود مبلغی حدود 100 میلیون یورو می‌خواهد. یوونتوس به بازگرداندن پوگبا تمایل دارد و رئال مادرید نیز وضعیت وی را زیرنظر دارد اما هر دو باشگاه قیمت صد میلیون یورو برای بازیکنی که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد به مشکل خورده را خیلی زیاد می‌دانند. پوگبا می‌داند که خروج از منچستریونایتد می‌تواند به سود همه طرفین باشد و مینو رایولا نیز اخیرا از علاقه یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا گفت.

در تابستان تنها یک سال از قرارداد پوگبا با منچستریونایتد باقی خواهد ماند اما رایولا سعی خواهد کرد منچستریونایتد را متقاعد کند تا از خواسته‌هایش کمی کوتاه بیاید. پوگبا به سبب مصدومیت‌ها در این فصل فقط هشت بازی برای منچستریونایتد در لیگ برتر انجام داده اما او امیدوار است با حضور در یورو 2020 شرایط را عوض کند. منچستریونایتد نیز از سوی دیگر امیدوار است پوگبا در یورو بدرخشد تا بتواند قیمت او را همچنان بالا نگه دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала