Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشتری جدید کاماوینگا؛ رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید برای جذب ادورادو کاماوینگا هافبک رن فرانسه تلاش خواهد کرد.

به گزار اسپوتنیک، به نظر می‌رسد رئال مادرید نیز برای جذب یکی از بازیکنان مستعد و آینده دار لیگ 1 فرانسه (لوشامپیونه) تلاش خواهد کرد.

به گزارش مارکا، فقط یک مسابقه در این فصل بوده که رئال مادرید بدون کاسمیرو موفق به کسب پیروزی شده است. شکست رئال مادرید برابر رئال سوسیداد در کوپا دل ری درحالی رقم خورد که بازیکن برازیلی در بازی حضور نداشت. این موضوع در لیگ هم اتفاق افتاد و وقتی وی در بازی برابر اتلتیک بیلبائو و والنسیا در زمین مسابقه نبود و لوس بلانکوس به تساوی رسید. زین الدین زیدان و مدیران باشگاه از اهمیت بازیکنانی مثل کاسمیرو آگاه هستند. مرد مورد اطمینان آن‌ها در زمینه جذب بازیکنان، خونی کالافات است. مردی که نقس بسیار زیادی در جذب والورده، وینیسیوس، اودگارد، رودریگو، مندی و ادرمیلیتائو داشت.

حالا بازیکنی که به تازگی مادریدی‌ها به دنبال جذب او هستند، ادواردو کاماوینگا نام دارد. وی اکنون مشغول بازی در تیم رِن است. جذب وی کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد چرا که تیم‌های زیادی خواهان خریدش هستند. بازیکن 17 ساله تا سال 2022 قرارداد دارد و کهشکانی‌ها منتظر فرا رسیدن زمان مناسب برای شروع مذاکرات هستند. مدیران باشگاه مادریدی می‌خواهند وی را با 50 تا 60 میلیون یورو جذب کنند. این درحالی است که در فرانسه صحبت از جدایی او با 100 میلیون یورو می‌شود. خود بازیکن باید در مورد مقصد بعدی خود تصمیم بگیرد ولی زیدان امیدوار است که انتخاب او، رئال مادرید باشد.

رئال مادرید اکنون کاسمیرو 28 ساله را دراختیار دارد که بهترین هافبک دفاعی حال حاضر در دنیای فوتبال محسوب می‌شود. با این حال رئال مادرید باید خودش را آماده مسابقاتی کند که کاسمیرو حضور نخواهد داشت و همچنین به فکر آینده باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Eduardo Camavinga (@e.cama10) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала