Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سپاس‌گذاری پِله از نگرانی و دعاهای اهالی فوتبال

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادسون آرانتس دونا سیمنتو " پله"
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پله درباره وضعیت جسمانی‌اش از دعاها و نگرانی های فوتبالیها تشکری کرد وی در ادامه میگوید من نمی ترسم و مصمم هستم و به کاری که می کنم اطمینان دارم.

به گزارش اسپوتنیک، ادینیو، پسر ادسون آرانتس دونا سیمنتو (پله)، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای گفته بود که پله بسیار ضعیف شده است و نمی خواهد به بیرون برود، دیده شود یا هر کاری را انجام دهد که شامل خروج او از خانه شود.

جهت تاریک فوتبال برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پله دیگر قادر به راه رفتن نیست(عکس)

به نقل از وب‌سایت گل، پله دچار افسردگی شده و مشکلاتی هم از ناحیه لگن او را آزار می‌دهد اما بهترین بازیکن تاریخ اصرار دارد که خوب است. فاتح سه دوره جام جهانی که هشتادمین سال رندگی خود را تجربه می‌کند، بیانیه ای منتشر کرد و درباره وضعیت خود توضیح داد.

"از دعاها و نگرانی های شما متشکرم. امسال 80 ساله شده ام. روزها خوب و بد دارند، این برای افرادی به سن من طبیعی است. من نمی ترسم، مصمم هستم و به کاری که می کنم اطمینان دارم. یک هفته گذشته است، من افتخار دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل را در یک استودیو داشتم که در حال فیلمبرداری مستند در آن بود. ماه گذشته در چندین نشست و کمپین شرکت کرده بودم و برای ماه های آینده برنامه هایی داشتم که از انجام آن خودداری می‌کنم. من محدودیت های جسمی خود را به بهترین شکل ممکن قبول می کنم اما قصد دارم توپ را در گردش نگه دارم. خداوند همه شما را خوشبخت کند." 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала