Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار نگران‌کننده‌ی فوق‌ ستاره بارسلونا

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این زمستان اصلاً برای فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا خوب نبوده است. از تساوی مقابل اسپانیول گرفته تا ناکامی در سوپرجام اسپانیا و شکست در مستایا.

به گزارش اسپوتنیک، این زمستان برای لیونل مسی به خوبی پیش نرفته است. فوق‌ستاره بارسلونا شرایطی دارد که البته شبیه شرایط تیم بارسلونا و کل این باشگاه است. افت فوق ستاره آرجنتینی آبی‌اناری‌ها که البته در گلسازی همچنان بی‌نظیر است و یک‌تنه بار برد‌های بارسلونا را به دوش می‌کشد، از زمانی شروع شد که یار همیشگی اش در خط حمله، یعنی لوئیس سوارس مصدوم شد.

Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناکامی مسی در امر گولزنی؛ 5 بازی، 0 گول+عکس

فوق ستاره کاتالانی‌ها در حال ثبت یکی از بدترین آمار‌های تاریخ حضور خود در بارسلوناست، بدترین آمار او به گل نزدن از ماه سپتامبر تا فبروری مربوط می‌شود که البته با مصدومیت او نیز همراه بود. در آن مقطع او 39 شوت به سمت دروازه حریفان زد و 11 گل به‌ثمر رساند. بنابراین مسی هیچ‌وقت با این تعداد شوت ناکام در گلزنی نبوده است، اما این فصل چنین موضوعی را تجربه می‌کند.

اما آمار تعداد پاس‌های گل او که حالا به 12 رسیده می‌تواند کمی از نگرانی‌های طرفداران او کم کند، اما در رقابت آقای گلی مسی فقط 14 گل در 24 بازی به ثمر رسانده است که این بدترین عملکرد او در لیگ از فصل 2013 - 2014 به شمار می‌رود سالی که تاتا مارتینو مربی تیم بود و مسی هم هفت بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و دومین آمار بد او هم به فصل 2007 - 2008 برمی‌گردد که البته آن زمان هنوز مسی به فوق‌ستاره فوتبال جهان تبدیل نشده بود.

مسی در 10 بازی موفق به گلزنی نشده است و در 9 بازی توانسته گل بزند و چند بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است، اما نکته نگران‌کننده در مورد او این است که تعداد بازی‌هایی که در آن گل نزده است از تعداد بازی‌هایی که موفق به گلزنی شده، بیشتر شده است. چیزی که در مورد خیلی از بازیکن‌ها مسئله‌ای عادی به‌شمار می‌رود، اما در مورد لیونل مسی نه.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала