Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاپیتان لیورپول به شایعه بازگشت کوتینیو+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов / جوردان هندرسون /  مراجعه به بانک تصاویر جوردان هندرسون
جوردان هندرسون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوردن هندرسون در گفت‌وگویی مدعی شد که زمان کوتینیو در لیورپول به پایان رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً شایعاتی از سوی برخی رسانه‎های انگلیسی منتشر شده است که فلیپه کوتینیو، هافبک اسبق لیورپول در تابستان به این تیم باز خواهد گشت و دوباره زیر نظر کلوپ به فوتبالش ادامه خواهد داد.

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در گفت‌وگوی اختصاصی با اسپورت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که زمان حضور کوتینیو در این تیم گذشته است.

هندرسون در این مورد به اسپورت گفت:« فیل دوست خوب من است. من فکر می کنم او یک فوتبالیست استثنایی است، او همه خوبی‎ها را دارد، او نگرش عالی دارد و فوتبال را دوست دارد. بنابراین، من از او استقبال می‎کنم، اما این به من بستگی ندارد. احتمالاً بهترین کار این است که از مدیران بپرسید. بچه ها او را دوست دارند، اگر از هر کدام آن‌ها این را سؤال کنید، من مطمئن هستم که آنها می‎گویند که دوست دارند او را برگردانند. اما من فکر می کنم زمان او در اینجا گذشته است، او از تیم جدا شده است و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک همان کوتینیو را ببینیم که اینجا می‌دیدیم.»

هندرسون در ادامه در مورد جو فعلی در داخل رختکن لیورپول و دیگر موارد صحبت کرد و از بودن در تیم ابراز خوشحالی کرد.

هندرسون گفت:« من از بودن در این‌جا خوشحالم و لذت می‎برم. رسیدن به موفقیت مانند یک سفر بود. آدم‎ها همانطور که پیشرفت می کنند، چیز های جدیدی نیز یاد می گیرند. شما با چیزهای جدید آزمایش می‎شوید، بالغ تر می‎شوید و امور را بهتر مدیریت می کنید. شما فقط باید سخت تلاش کنید، به آنچه که انجام می‎دهید اعتقاد داشته باشید. بدیهی است که لحظات دشوار را هم تجربه می‎کنید. من فینال مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان و سویا  در لیگ اروپا را به یاد دارم که چگونه شکست خوردیم. همه آن‌ها پس از ورود کلوپ ناامید کننده و پذیرش آن دشوار بود اما آنها به ما کمک کردند. شما از آن درس می گیرید و این شما را با هم متحد می‌سازد. ما تابستان گذشته همه اتفاقات ناخوشایند را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جبران کردیم و امیدواریم که بیشتر موفق شویم.»
کاپیتان لیورپول در ادامه در مورد مدیریت کلوپ نیز صحبت کرد و گفت:« زمان ورودش به بازیکنان نگاه متفاوت داشت و می‎دانست که همه به دنبال پیروزی و موفقیت اند. حتی پس از باخت در فینال او اعتمادش به بازیکنان را از دست نداد که این برای ما خیلی با ارزش است. من مدیریت او را می‎ستایم و دوست دارم تا با او همیشه کار کنم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала