Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی لاپیزیگ: بازی با تاتنهام مهم‌ترین بازی تاریخ تیم ما نیست+عکس

© Sputnik / Wladimir AstapkowitschDer jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil.
Der jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جولیان ناگلزمن، سرمربی آربی لایپزیگ مدعی شد که بازی با تاتنهام، مهم‌ترین بازی تاریخ این باشگاه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، آربی لایپزیگ فردا شب در ورزشگاه هاتسپر، مهمان شاگردان آقای خاص خواهد بود و دیدار دشواری در خانه حریف در پیش خواهد داشت.

این تیم که برای نخستین بار به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، دیدار فردا شب می‌تواند در تاریخ این باشگاه بی‌نظیر باشد اما ناگلزمن، سرمربی این تیم مدعی است که این مهم‌ترین دیدار تاریخ تیمش نیست.

ناگلزمن در کنفرانس خبری قبل از این دیدار گفت:« بازی فردا مهم‌ترین بازی تاریخ ما نیست و ما دوست داریم به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، اما برای رسیدن به چنین هدفی باید در بازی فردا به پیروزی برسیم.»
ناگلزمن در ادامه افزود:« نباید نگران تاکتیک باشیم، باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم و به پیروزی فکر کنیم. ما تیم بزرگی چون بایرن را شکست داده ایم و فردا نیز تلاش خواهیم کرد تا برابر تاتنهام نیز همان عملکرد را داشته باشیم. بازی برابر 62 هزار تماشاگر دشوار است و این ما را دچار دیوانه‌گی کرده که در تمرینات تیم نیز شاهد آن بودیم.»

این دیدار بامداد پنجشنبه 00:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала