Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: پی‌اس‌جی از من می‌ترسد!

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار از وضعیت خود در پاری‌سن‌‌جرمن بسیار ناراحت است تا شبهه‌های خروجش از این باشگاه را بیشتر کند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن نیمار فاش کرد که باشگاه با وجود مهاجمی که می‌خواهد دوباره به زمین بازگردد، در هفته‌های اخیر از بازی با او خیلی ترسیده است. با این وجود نیمار برای دورتموند بازی کرد و با وجود اینکه در نیمه دوم گل هم به ثمر رساند، اما این مهاجم برزیلی نتوانست به تیمش کمک کند تا از شکست 2 بر یک فرار کند.

لوسین فاوره - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی دورتموند: قدرت پی‌اس‌جی تنها به نیمار خلاصه نمی‌شود
نیمار پس از پایان بازی در صحبت‌ با رسانه‌ها اظهار داشت:«خیلی سخت است که چهار بازی پشت سرهم در ترکیب نباشید. این تصمیم از طرف من نبود
بلکه از طرف باشگاه و پزشکان گرفته شد. می‌خواستم بازی کنم. در این مورد خیلی صحبت کردیم. آمادگی داشتم اما باشگاه می‌ترسید. این انتخاب من نبود که در بازی‌های گذشته حضور نداشته باشم. من می‌خواهم بازی کنم، من احساس خوبی داشتم. باشگاه ترسید و من این هستم که از آن رنج می‌برم».

نیمار 28 ساله به علت مصدومیت سه بازی گذشته پاری‌سن‌جرمن در مسابقات لیگ فرانسه را از دست داده بود و وضعیت نامعلومی برای بازی مرحله یک هشتم‌‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت. این ستاره برازیلی از فصل گذشته تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال شایعات متعددی پیرامون آینده‌اش و بازگشت به بارسلونا را تجربه کرده است. این بازیکن برزیلی ظاهرا از شرایط زندگی در پاریس راضی نیست و باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه این باشگاه پاریسی به اظهارنظر مبهم این بازیکن چه خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала