Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا به بارسایی‌ها: بعد از فرجام‌خواهی خوشحالی کنید!

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به صورت طعنه‌آمیز به بارسلونا گفته که به دلیل محرومیت دوساله تیمش را ترک نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی منجسترسیتی در واکنش به شایعات جدایی از نیمکت سیتی‌زن‌ها در پایان فصل می‌گوید که قصد ندارد به خاطر محرومیت دو ساله تیمش از حضور در لیگ قهرمانان ارپا، آن را ترک کند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاسخ گواردیولا به آینده‌اش در سیتی

گواردیولا در این خصوص در صحبت با رسانه‌ها اظهار داشت:«اگر باشگاه مرا اخراج نکند، من قصد ترک تیم را ندارم و می‌مانم. من عاشق این باشگاه هستم و دوست دارم بمانم. سیتی تیم من است و برایم مهم نیست که چه اتفاقی می‌خواهد برای آن رخ دهد. باشگاه باید بجنگد و من صد درصد به کار مدیران آن و توضیحاتی که درباره این وضعیت به من داده‌اند، اطمینان دارم».

سرمربی سیتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنان در واکنش به خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا که از تصمیم یوفا برای مجازات منچسترسیتی به خاطر تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی ابراز خرسندی کرده بود، واکنش نشان داد.

پپ در این باره گفت:« اگر مدیران بارسلونا از محرومیت ما خوشحال شده‌اند، باید به رئیس‌شان بگویم که اجازه بدهید اول ما فرجام‌خواهی کنیم. مسئولان باشگاه منچسترسیتی به کار‌هایی که انجام داده‌اند، اطمینان دارند. ما فرجام‌خواهی خواهیم کرد و ممکن است این اتفاق رخ دهد پس بارسایی‌ها بهتر است خیلی قاطعانه حرف نزنند. من این توصیه را به آن‌ها می‌کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала