Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: دوست داشتم نیمار به رئال بپیوندد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید، فاش ساخت که دوست داشت نیمار در این تیم بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور تابستان گذشته به دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بسیار نزدیک شد، اما این بازیکن به خاطر قیمت بالایی که داشت در پی‌اس‌جی ماند و به نظر می‌رسد هر دو تیم در تابستان به جذب این بازیکن بار دیگر تلاش خواهند کرد.

Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان
رابطه نزدیک نیمار با ناتالیای کروات

کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید در گفت‌وگویی با آاس، مدعی شد که می‎خواست نیمار در تابستان گذشته به رئال مادرید بپیوندد.

کاسمیرو در این مورد گفت:« نیمار بازیکن بزرگی است و من با او همیشه در تماس هستم. دوست داشتم نیمار در تابستان گذشته به رئال بپیوندد.»

کاسمیرو در ادامه در مورد آماده‌گی تیمش و قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمان صحبت کرد و مدعی شد که لیگ قهرمانان را به لالیگا ترجیح می‌دهد.

کاسمیرو گفت:« صدر نشینی در لالیگا نشان می‌دهد که تیم ما در فُرم خوبی قراردارد. وقتی سرود لیگ قهرمانان نشر می‌شود، ورزشگاه جو دیگری دارد و دوست دارم دوباره قهرمان این جام شویم.»

این در حالیست که رئال این هفته در لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و دیدار دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала